Drönirettab skrev:
dbjanoz skrev:
Det var ett beräkningsexempel. Jag menar inte att baskonen är exakt 30cm i diameter men det blir lättare att se hur jag menar.
Jo, jag antog det

. Kanske var lite onödig kommentar från mig, men ville bara förtydliga litegrann.
Det var bra att du kommenterade det gör ju exemplet tydligare

Ingen fara med en kommentar sålänge det konstruktivt och inte är dum förklaringar som man har råkat ut för på många andra av forumets trådar. Men det säger en hel del om den som sitter vid tangentbordet

Senast redigerat av dbjanoz (20 juli 2008)
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?