17 juli 2008
Trådstartare
Tja, jag har en frågan till er som kan detta, vill dra strömkabel in till kupén på ett så enkelt sätt som möjligt eftersom jag inte vill gräva för mycket i bilen. Undrar då om någon vet eller har tips på hur jag ska få kabeln från motorrummet in till kupén. Vidare bak till steget i bagaget är redan klart hur den ska dras. Någon som vet hur jag ska göra? Bilen är en Hyundai Getz som trådens namn visar.
Tacksam för svar!