Är otroligt sugen på att montera rails på min kombi, då jag tycker det är snyggt.
Men märkt att det finns så många olika sorters rails, någon som vet lite vad som passar på vilka modeller?
Dessa, som verkar sitta på tidigare 745:or, har lite enklare stil, ungefär som handtag och bakluckehandtag/torkare osv.. Och slutar väldigt "tidigt". Är inte så långa?
![http://195.149.144.149/images/55/5563667410.jpg]()
Sen har vi ju dessa, som verkar vara lite tjockare, ungefär som 960handtag, sitter typ på V90in, dessa är lite snyggare i formen, samt går lite längre fram?
![http://195.149.144.149/images/74/7417771354.jpg]()
Men så nyare V70 och liknande, har ju rails som går hela vägen fram..
![http://195.149.144.149/images/75/7561854179.jpg]()
Skulle ett par såna gå att modda på en 745 -90?

Eller vilka rails ska man välja? Vad tycker ni? De ska givetvis lackas i bilens färg..

Kommentarer såsom "rails är fult, skit i det" undanbedes, då frågan inte gäller det
