Kan enbart hålla med.. Varför skriva +++ osv när det finns siffror? Man vet väl hur mkt hästar man har i bilen eller??? Bara fjant att skriva +++ eller så kan dem inte räkna kanske?
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
å i stället för å skriva massa + kan man la lika gärna hålla truten..skriva Ca 240 hästar om man vet att man har över 250 tex... Man lär ju bara få skit tillbaka om man skriver 250+ å sen blir frånkörd av en som har bänkat sin bil te 240-250...
Jau precis...jag stör mig precis lika möe på detta som du gör..för du måste ju uppenbarligen kommentera att du just stör dig på min fråga... Å jag frågade inte om din åsikt heller
Fattar inte problemet? vet man att man har mer häst än orginal men inte mkt mer än så är det bättre att lägga till ett + än att skriva ett cirka värde som man faktiskt inte har en aning om! (om man nu inte överdriver med uppskattad effekt och lägger till ett + )
Du är ju mer ärlig om man lägger till ett + än gissar ungefärlig effekt, men ett bromspapper eller orginal effekt angivet är mer min melodi om man vill vara helt ärlig .
Klaga istället på alla dessa idioter som trycker upp fantasisiffror. Hästkraftsantal långt över original, utan några som helst bänkpapper som bakrgrund.
Det handlar väl oftast om att de uppskattar att de har mer effekt än orginal. Men vågar inte ge en siffra så de skriver en låg och sen + efter. Jag tycker de är helt ok. Sen att skriva ++++++ är väl lite o ta i