19 juli 2008
Trådstartare
ingen symbol kommer upp.
dem kämpade väldigt mycket med bilen när dem skulle få av hjullagret då det hade fastnat helt, slutade med att dem fick kapa av det.
byta skivor.
drivknutarna har stöd för abs, men vet inte om jag har det.
men när man startat bilen så måste man köra runt minst 30km/h en bit innan det går att bromsa som man ska. innan dess kommer ett surrande ljud och bromsen är kass under den tiden.
tror det är abs test kanske ?
jag har ställbara stötdämpare med 3 olika lägen, det kan inte vara ngt där som spökar, iom bilen lutar ju när man svänger.
tror nämligen att 1 stötdämpare är dålig för när jag har mycket lastat i bilen och kör i gropar är det ngt som slår i . och det har det inte gjort förr med samma "packning".
Xzit