19 juli 2008
Trådstartare
hej, är ute efter ett nytt batteri till bilen som är lämpligt för bilstereo. optima , tudor maxxima och allt vad dem heter.
kan någon uttråkad själ ta fram olika mått på bilstereobatteri?
batteriet får inte vara för stort, för då får jag inte plats med det på batterihyllan i bilen. bra mkt skit ivägen!
max måtten på batteriet får va :
Bredd:24cm
Höjd :19.5cm
Djup :18cm
Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?