20 juli 2008
Trådstartare
Tjena!
Mina päron har en Ford Mondeo 00 dom har två st larm fjärrkontroller Ford orginal som man får trycka X antal gånger för bilen skall låsas upp dom har bytat batterier i dom 4 gånger senast en månad sen har kollat batterierna i sändaren och dom är helt ok! vad kan va fel ?