4064
Sök

larm problem!

1 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
#1
Tjena!
Mina päron har en Ford Mondeo 00 dom har två st larm fjärrkontroller Ford orginal som man får trycka X antal gånger för bilen skall låsas upp dom har bytat batterier i dom 4 gånger senast en månad sen har kollat batterierna i sändaren och dom är helt ok! vad kan va fel ?

4 586 Inlägg
20 juli 2008
#2
nicke89 skrev:
Tjena!
Mina päron har en Ford Mondeo 00 dom har två st larm fjärrkontroller Ford orginal som man får trycka X antal gånger för bilen skall låsas upp dom har bytat batterier i dom 4 gånger senast en månad sen har kollat batterierna i sändaren och dom är helt ok! vad kan va fel ?

på vissa modeller av larm så måste man aktivera larmet till bilen när man byter batteri.

spelar det något roll på vilket avstånd du är ifrån bilen när du trycker?



Sök