4162
Sök

Värmereglage byte!

Götterdämmerung
451 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
#1
Hej jo nu va det så att jag har tröttnat på min fula värmereglage som sitter i min 740 modellen som man drar åt sidorna om ni undrar.Vart kan man vända sig om man vill få allt omkopplat så att man kan sätta dit reglaget med rattarna?Tack (Bilden ska ligga med så att ni vet vilket reglage jag menar)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/47400/406764_opotuf.jpg

Can´t kill it join It

Produktspecialist HBA Fordonsteknik
1 249 Inlägg
20 juli 2008
#2
det är nog litr svårt för du har väll wire som styrs avspakarna tror jag


Götterdämmerung
451 Inlägg
20 juli 2008
Trådstartare
#3
jo det stämmer sitter nå vajer armar av något sort

Can´t kill it join It


Sök