Hej jo nu va det så att jag har tröttnat på min fula värmereglage som sitter i min 740 modellen som man drar åt sidorna om ni undrar.Vart kan man vända sig om man vill få allt omkopplat så att man kan sätta dit reglaget med rattarna?Tack (Bilden ska ligga med så att ni vet vilket reglage jag menar)