Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Ja det hade varit bra om så många så möjligt som var med iår hjälper till nästa år (om ni kan) för man vet liksom var man har er och att ni är villiga och trevliga (inte villiga på det sättet ni tror;). För detta året var det sååååå många som skulle hjälpa oss med allt möjligt men det var inte en enda som dök upp.

Digital_Kicker
23 juli 2008 · 3 721 Inlägg

betalningen ska ske vid anmälningen!. Alltså när bilen blir godkänd av dom 2 högsta hönsen i Crewet. Är ingen betalning registrerad efter 1vecka så tas bilen bort automatiskt från listan!. För att undvika oseriösa så kommer det finnas en viss anmälningstid, så att ingen kommer 4dagar innan touren och säger att dom vill med och sen skiter i allt.

Edit: Jag håller med dig Kajlie!. Vet du vad som det roligaste är?, att dom som hämtade dekaler långt innan touren som jag trodde va dom seriösa va dom som ej kom på touren.

Senast redigerat av Digital_Kicker (23 juli 2008)

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Nej jag vet, håller med där dom man vekrligen trodde var säkra kom inte. Skit tråkigt.

Men nu ser vi fram emot en ny tour och den kommer bli bättre smile

Senast redigerat av Kajlie (23 juli 2008)

TurbOla Reservdansk
23 juli 2008 · 6 271 Inlägg

Dom var bara ute efter dekalen helt enkelt. smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Hehe ja det förstår man, eftertraktad dekal smile

Digital_Kicker
23 juli 2008 · 3 721 Inlägg

ja haha.

Static35
23 juli 2008 · 293 Inlägg

jag ville så sjukt mycket med men så fittar man till några räkningar så man inte kan ha råd med att äta äns så blev mindre pengar över till bensin smile nästa gång har jag bakup"bensinkort" big_smile

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Hehe ja fast vi var lite bilar var det sjukt ball. Så kan bara tänka mig hur det blir nästa år när det e riktigt organiserat och man har egen bil smile

Static35
23 juli 2008 · 293 Inlägg

Kajlie skrev:
Hehe ja fast vi var lite bilar var det sjukt ball. Så kan bara tänka mig hur det blir nästa år när det e riktigt organiserat och man har egen bil smile

mjo hade varit kung och fått ihop 50bilar och rikigt organiserat med aktiviteter och shower i städerna + lite reklam i städerna så folk kommer och kollar och det inte bara är 50bilar som ställer sig och står o glor på varandra tongue

MrLing SkenLaddRacing
23 juli 2008 · 159 Inlägg

japp ni känner oss nu iaf:P han som åkte med mig i bmwn kör egen bil nästa år, antagligen en 318is som kommer påminna om minhaha;) så han kan också säkert hjälpa med nåttongue

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
Digital_Kicker
23 juli 2008 · 3 721 Inlägg

söker fortrafande reklam kille!!! Aktiviteter och shower får vi hoppas våra representater fixar fram till oss!. smile

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Jag kommer iafall ringa trelleborgs tidningen men det e bara för jag vill att släkt o vänner ska se smile Men vi behöver som du säger nån som promotar större.

Static35
23 juli 2008 · 293 Inlägg

Kajlie skrev:
Jag kommer iafall ringa trelleborgs tidningen men det e bara för jag vill att släkt o vänner ska se smile Men vi behöver som du säger nån som promotar större.

reklam i städerna är nog ingen större fara.. bara att nån designar ett reklam papper "A4 A3" storlek och som folk kan skriva ut och sätta upp lite över allt eller dela ut på stan.
Tror inte det är någon svårare att få en banner/reklam på dom lokala internetsidorna heller

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Static35 skrev:

Kajlie skrev:
Hehe ja fast vi var lite bilar var det sjukt ball. Så kan bara tänka mig hur det blir nästa år när det e riktigt organiserat och man har egen bil smile

mjo hade varit kung och fått ihop 50bilar och rikigt organiserat med aktiviteter och shower i städerna + lite reklam i städerna så folk kommer och kollar och det inte bara är 50bilar som ställer sig och står o glor på varandra tongue

hehe, 50 bilar blir det nog inte närmare 30 försöker vi på efter erfarenhgeter från iår. Sjukt svårt o hålla ihopa faktiskt.

Static35
23 juli 2008 · 293 Inlägg

Kajlie skrev:

Static35 skrev:

Kajlie skrev:
Hehe ja fast vi var lite bilar var det sjukt ball. Så kan bara tänka mig hur det blir nästa år när det e riktigt organiserat och man har egen bil smile

mjo hade varit kung och fått ihop 50bilar och rikigt organiserat med aktiviteter och shower i städerna + lite reklam i städerna så folk kommer och kollar och det inte bara är 50bilar som ställer sig och står o glor på varandra tongue

hehe, 50 bilar blir det nog inte närmare 30 försöker vi på efter erfarenhgeter från iår. Sjukt svårt o hålla ihopa faktiskt.

därför ni ska ha kominikation mellan första mellan sista bilen  eller dela upp det e grupper på 10 ca.
då tror jag det hade gått lätt .

Ska sätta mig ner imorgon och skriva ett lite smörigt mail till komunen och kolla läget var man kan ställa sig 1timme och showa bilarna. Skriva lite "relger" för dom bilar som ska med på touren så komunen ser att vi e seriösa smile

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Static35 skrev:

Kajlie skrev:

Static35 skrev:

mjo hade varit kung och fått ihop 50bilar och rikigt organiserat med aktiviteter och shower i städerna + lite reklam i städerna så folk kommer och kollar och det inte bara är 50bilar som ställer sig och står o glor på varandra tongue

hehe, 50 bilar blir det nog inte närmare 30 försöker vi på efter erfarenhgeter från iår. Sjukt svårt o hålla ihopa faktiskt.

därför ni ska ha kominikation mellan första mellan sista bilen  eller dela upp det e grupper på 10 ca.
då tror jag det hade gått lätt .

Ska sätta mig ner imorgon och skriva ett lite smörigt mail till komunen och kolla läget var man kan ställa sig 1timme och showa bilarna. Skriva lite "relger" för dom bilar som ska med på touren så komunen ser att vi e seriösa smile

Gjorde så iår fick tillstånd att ställa ut 100 bilar i city, galet många trodde aldrig vi skulle få det smile
Men dom verka bara glada att man ville kom dit, men man ska nog göra det i tid så man e säker på att där inte händer nått annat på det stället man hade tänkt sig.

Static35
23 juli 2008 · 293 Inlägg

Kajlie skrev:

Static35 skrev:

Kajlie skrev:

hehe, 50 bilar blir det nog inte närmare 30 försöker vi på efter erfarenhgeter från iår. Sjukt svårt o hålla ihopa faktiskt.

därför ni ska ha kominikation mellan första mellan sista bilen  eller dela upp det e grupper på 10 ca.
då tror jag det hade gått lätt .

Ska sätta mig ner imorgon och skriva ett lite smörigt mail till komunen och kolla läget var man kan ställa sig 1timme och showa bilarna. Skriva lite "relger" för dom bilar som ska med på touren så komunen ser att vi e seriösa smile

Gjorde så iår fick tillstånd att ställa ut 100 bilar i city, galet många trodde aldrig vi skulle få det smile
Men dom verka bara glada att man ville kom dit, men man ska nog göra det i tid så man e säker på att där inte händer nått annat på det stället man hade tänkt sig.

precis därför jag ska vara i god tid och förvarna och få lite information om hur jag ska gå till väga

Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

mhm smile

Nån som vet nått om Subaru Impreza typ årsm 00-02
E sjukt sugen på en sånn till nästa sommar

TurbOla Reservdansk
23 juli 2008 · 6 271 Inlägg

4wd. Boxermotor. Lite över 200hk original om jag inte har fel? tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
Kajlie Garaget Video Crew
23 juli 2008 · 842 Inlägg

Stämmer bra det smile

Fick hem ett söndrig modem från bredbandsbolaget men lite tejp fixa biffen så nu har man internet hemma med big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang