Ja fy fan var och bada igår så sjukt jävla nice det var Men sen vakna man i sin egen svettpöl imorse lagom kul det var, måste verkligen iväg och handla en ac idag. Är cirka 30 grader i lägenheten på morgonen och typ 40-50 när man kommer hem från jobb, kul!
känns som att detta e ett trevligt gäng... Känns som att man borde ha vatt med på eran Tour:D Jag Hänger gärna på nästa år.... Ska ni alla till Vallåkra?? kunde ju fixat med betalning o sånt då
Ja där missade du allt nått Betalning sker lättast genom BG inbetalning då vi inte hanterar kontanter, snacka med Digital_Kicker det e han som är vår kassörska
Vi nej? Vi är alldeles otrevliga, svär när det ösregnar och några slår upp tält, och andra grillar i samma ösregn, medan alla klagar på dålig sömn utom jag.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Haha det va bra skrivet:) Håller med dig till 100% Skulle nog också passa bra som naktvakt eller nått sånt:P Man är ju en riktigt natt mäniska:P Fungerar ju som bäst mitt i natten haha:P
Vi nej? Vi är alldeles otrevliga, svär när det ösregnar och några slår upp tält, och andra grillar i samma ösregn, medan alla klagar på dålig sömn utom jag.
och inte bara de.. 4 pers trycker sig in en bagaget på en 850 och gnäller när luckan åker igen:O
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
och inte bara de.. 4 pers trycker sig in en bagaget på en 850 och gnäller när luckan åker igen:O
Ska försöka få tummen ur och installera nya gasdämpare till nästa tour då. Och en välkommen-matta får man ju med ha.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Ska försöka få tummen ur och installera nya gasdämpare till nästa tour då. Och en välkommen-matta får man ju med ha.
haha yes;) fast vi hoppas på regnfri tour nästa år haha vad sägs om röda mattan?
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]