2561
Sök

Eftersnack: Skåne Crazy Tour 2009>>26-28 Juni<<

3 722 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Eclipse1 skrev:
Du kan skriva upp mig på listan!
Kan jy med all säkerhet säga att bilen e klar då! big_smile
o inte obes som i daxläget sad

okey! Ja alla som vill anmäla sig får ju betala in 300kr. Som det står i infon på första sidan.! Den som betalar kommer med på listan!.

Reservdansk
6 271 Inlägg
28 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
skummeslöv låter nice!, Får fixa ihop några bilar!-

Det ska vara ca 22 grader i vattnet för tillfället, enligt Kvällsposten. Själv har jag tänkt sticka dit en kväll längre fram i veckan. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Garaget Video Crew
842 Inlägg
29 juli 2008
Ja fy fan var och bada igår så sjukt jävla nice det var smile Men sen vakna man i sin egen svettpöl imorse lagom kul det var, måste verkligen iväg och handla en ac idag. Är cirka 30 grader i lägenheten på morgonen och typ 40-50 när man kommer hem från jobb, kul!

47 Inlägg
29 juli 2008
känns som att detta e ett trevligt gäng... Känns som att man borde ha vatt med på eran Tour:D
Jag Hänger gärna på nästa år....
Ska ni alla till Vallåkra?? kunde ju fixat med betalning o sånt då big_smile

Garaget Video Crew
842 Inlägg
29 juli 2008
Ja där missade du allt nått big_smile
Betalning sker lättast genom BG inbetalning då vi inte hanterar kontanter, snacka med Digital_Kicker det e han som är vår kassörska smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
30 juli 2008
Vi nej? Vi är alldeles otrevliga, svär när det ösregnar och några slår upp tält, och andra grillar i samma ösregn, medan alla klagar på dålig sömn utom jag. big_smile

1 585 Inlägg
30 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
daajvid skrev:
njuter av värmen:D

njuter? hatar solen!; månen är min sol!.

jobbar för fullt med touren.

Haha det va bra skrivet:) Håller med dig till 100%
Skulle nog också passa bra som naktvakt eller nått sånt:P Man är ju en riktigt natt mäniska:P Fungerar ju som bäst mitt i natten haha:P

Elektriker
1 138 Inlägg
30 juli 2008
TurbOla skrev:
Vi nej? Vi är alldeles otrevliga, svär när det ösregnar och några slår upp tält, och andra grillar i samma ösregn, medan alla klagar på dålig sömn utom jag. big_smile

och inte bara de.. 4 pers trycker sig in en bagaget på en 850 och gnäller när luckan åker igen:O

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Reservdansk
6 271 Inlägg
30 juli 2008
daajvid skrev:
TurbOla skrev:

och inte bara de.. 4 pers trycker sig in en bagaget på en 850 och gnäller när luckan åker igen:O

Ska försöka få tummen ur och installera nya gasdämpare till nästa tour då. wink
Och en välkommen-matta får man ju med ha. big_smile

Elektriker
1 138 Inlägg
30 juli 2008
TurbOla skrev:
daajvid skrev:
TurbOla skrev:

haha yes;) fast vi hoppas på regnfri tour nästa år smile haha vad sägs om röda mattan? wink

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

3 722 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
daajvid skrev:
TurbOla skrev:
daajvid skrev:

haha yes;) fast vi hoppas på regnfri tour nästa år smile haha vad sägs om röda mattan? wink

jag har beställt fint väder till nästa år!!!. Hmm en röd matta uppdragen framför alla bilar är ingen dum idé! Ska kolla upp det!!

Lillen
101 Inlägg
30 juli 2008
Du kan sätta mig som ansvarig för Walkisarna för jag har ett par st hemma! Hur många e de som behövs?
Men db utrustning kan jag ej fixa!

Full Gas Sparar Tid!!! :D

3 722 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
uppskriven! glöm ej 300;-

Lillen
101 Inlägg
30 juli 2008
nix dom kommer in!

3 722 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Ljudbyggaren ställer upp med db tävling under Touren när vi är i Helsingborg!. Tack så mycket!

Elektriker
1 138 Inlägg
31 juli 2008
sweeeeeeet smile

Lillen
101 Inlägg
31 juli 2008
Digital_Kicker skrev:
Ljudbyggaren ställer upp med db tävling under Touren när vi är i Helsingborg!. Tack så mycket!

Du sköter dig fin martin big_smile hehe

3 722 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Eclipse1 skrev:
Digital_Kicker skrev:

Du sköter dig fin martin big_smile hehe

ja jag gör allt i min makt för att det ska bli en så rolig och bra tour som möjligt! smile

Skogskonsult
214 Inlägg
1 augusti 2008
Då kommer man kanske säkert runt, och hamnar inte ensam kvar i hbg xD

Reservdansk
6 271 Inlägg
1 augusti 2008
Du kommer bara till Malmö från Hässleholm ju. tongue

Sök