Jag hade ett par bruna Circa skor för 4 år sedan typ. Nu har ja letat som fan efter ett par liknande skor men hittar absolut inga. Circa skon var brun och i mocca tror ja. Men typ som en strumpkant där man stoppa in foten, nu måste jag bara ha ett par liknande eftersom ja trampar sönder hälarna på alla skor ja köper ! Är det nån som har en aning om vad jag menar för skor?
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Hah, det är lungt, dom går fan verkligen inte att hitta bara, så tänkte ifall nån gorgare hade likadana för nått år sen Tror skorna hette typ "Muska" lr ngt
If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Dom var så grymt sköna att ha på sig, glappande inte ett skit i hälen och allmänt mjuka bara ^^ Men växte ju ur dom, hade jag vetat dom inte skulle göras mer skulle ja köpt mej 10-15 par
Tror circa eller liknande fortfarande har dom modellerna. Har sett ett par för nån månad sen hos T12 kedjan.. Glo på deras sida å kolla vilka märken dom säljer. :=
circa cm302 chad muska så heter dem.. hade med ett par innan som jag beställt från us
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Tror circa eller liknande fortfarande har dom modellerna. Har sett ett par för nån månad sen hos T12 kedjan.. Glo på deras sida å kolla vilka märken dom säljer. :=
Okej ska kolla nu
om du menar www.t12.se så har dom inte ens Circa skor
Senast redigerat av Waho (21 juli 2008)