4469
Sök

Skor med "inbyggda" strumpor. Var hittar man?

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Jag hade ett par bruna Circa skor för 4 år sedan typ. Nu har ja letat som fan efter ett par liknande skor men hittar absolut inga.
Circa skon var brun och i mocca tror ja. Men typ som en strumpkant där man stoppa in foten, nu måste jag bara ha ett par liknande eftersom ja trampar sönder hälarna på alla skor ja köper ! tongue
Är det nån som har en aning om vad jag menar för skor? roll

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Saabvilde!
1 708 Inlägg
21 juli 2008
Du söker alltså numret till jourhavande psykolog i Arvika? Skämtåsido inte en blekaste vad du talar om, kunde inte låta bli bara big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Hah, det är lungt, dom går fan verkligen inte att hitta bara, så tänkte ifall nån gorgare hade likadana för nått år sen tongue
Tror skorna hette typ "Muska" lr ngt tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Saabvilde!
1 708 Inlägg
21 juli 2008
Det låter iaf ganska häftigt! big_smilebig_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Dom var så grymt sköna att ha på sig, glappande inte ett skit i hälen och allmänt mjuka bara ^^
Men växte ju ur dom, hade jag vetat dom inte skulle göras mer skulle ja köpt mej 10-15 par tongue

373 Inlägg
21 juli 2008
har för mig att det kallas sockeplast big_smile skoja bara, lycka till med letandet!

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Haha, inte riktigt men nära! tongue
Aa, tack du ;p

RE-雨宮
481 Inlägg
21 juli 2008
Tror circa eller liknande fortfarande har dom modellerna. Har sett ett par för nån månad sen hos T12 kedjan.. Glo på deras sida å kolla vilka märken dom säljer. :=

RE-Amemiya Kitted FD3S

Neerd
1 596 Inlägg
21 juli 2008
circa cm302 chad muska så heter dem.. hade med ett par innan som jag beställt från us

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
chrno skrev:
Tror circa eller liknande fortfarande har dom modellerna. Har sett ett par för nån månad sen hos T12 kedjan.. Glo på deras sida å kolla vilka märken dom säljer. :=

Okej ska kolla nu big_smile

om du menar www.t12.se så har dom inte ens Circa skor hmm
Senast redigerat av Waho (21 juli 2008)

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
alex_side skrev:
circa cm302 chad muska så heter dem.. hade med ett par innan som jag beställt från us

Bruna i typ mocca va? smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Ingen mer som har en aning om var man kan få tag i sådana i Svearike?

Sir Real
390 Inlägg
22 juli 2008
kolla runt i skate affärer typ oneoff, t12 har sett att dom har circa på oneoff

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
PushedRay skrev:
kolla runt i skate affärer typ oneoff, t12 har sett att dom har circa på oneoff

Har gjort de, men hittar inget sad

Team RmR
393 Inlägg
22 juli 2008
provat www.junkyard.se   ?

Sök