Som de står, är de nån skillnad på LMM på b230ft å b230F? , vet int om de är nån skilland? de är de ja vill veta om de är nån speciell på b230ft för de är turbo?
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Ja de kan skilja å möjligt vis om du tar lmm från en 88 eller nått...men ja de ska vara samma kolla bara så bosch-nr:et är desamma de ska vara -016 på båda a lmm...å är de samma så är de bara tuta å köra
Tänkte göra om en till 3" före ja har inte fått mina spridare än. gröna R spridare. och då tänkte ja ta en från en b230F motor för ja har några på gården .
Är de bara att nummrena ska stämma då?? eller är de nå mer
Mvh Oskar
MOTÖRHEAD <3
Tänkte göra om en till 3" före ja har inte fått mina spridare än. gröna R spridare. och då tänkte ja ta en från en b230F motor för ja har några på gården .
Mvh Oskar
Kom ihåg bara att de skiljer sej på ohm på gröna turbo spridarna å de vanliga gula så du inte bränner boxen
Mvh Oskar
Kom ihåg bara att de skiljer sej på ohm på gröna turbo spridarna å de vanliga gula så du inte bränner boxen
Äre int bara å ta bort spridar motståndet vid framskärmen eller är ja helt fel ute
MOTÖRHEAD <3