dom hamnar oftast under sätet på bilen (hål i fickorna), brukade städa 1 gång i månaden och lägga i en trälåda i bagaget på bilen som jag skulle spara till nya fälgar, men tyvärr blev bilen stulen igår så där gick både bilen och runt 4k åt helvete.
faaan vad surt ... hoppas du hittar idioterna som gjorde det!
Själv lägger jag alla mina mynt i en gammal Wax-burk utan lock, men dom är snart slut tyvärr, handlar oftast snus för dom pengarna! Men jag tror jag ska ta mig till och lägga dom i någon spardosa av något slag och spara till något kul till bilen
Har vägt den på en personvåg nu. 31.8 kg. En manuell våg och ingen digital.....! Behövs bildbevis så ska jag fixa det.....
antingen överdrev du ganska rejält förut eller så är du helt enkelt jävligt svag
Testa lasta något med 31,8 kilo och lyft det med en näve och kör dammsugare med andra handen! Det var nämligen så jag menade. Inte att jag låg i en bänkpress och lyfte den precis........ Säkert en baggis för dig hulken......
dom hamnar oftast under sätet på bilen (hål i fickorna), brukade städa 1 gång i månaden och lägga i en trälåda i bagaget på bilen som jag skulle spara till nya fälgar, men tyvärr blev bilen stulen igår så där gick både bilen och runt 4k åt helvete.