4976
Sök

Vad gör ni med era växelpengar?

645 Inlägg
24 juli 2008
Brukar inte ta emot växeln (iaf inte mynt). När jag väl får de så ligger de i bilen och slutligen i godisautomaten på jobbet...

Accelerationsberoende
18 Inlägg
24 juli 2008
doctor_doodle skrev:
dom hamnar oftast under sätet på bilen (hål i fickorna), brukade städa 1 gång i månaden och lägga i en trälåda i bagaget på bilen som jag skulle spara till nya fälgar, men tyvärr blev bilen stulen igår så där gick både bilen och runt 4k åt helvete.

faaan vad surt ... hoppas du hittar idioterna som gjorde det!

Själv lägger jag alla mina mynt i en gammal Wax-burk utan lock, men dom är snart slut tyvärr, handlar oftast snus för dom pengarna! Men jag tror jag ska ta mig till och lägga dom i någon spardosa av något slag och spara till något kul till bilen smile

/ J

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
24 juli 2008
ErikJohansson skrev:
Henrik Elg skrev:
buddatheking skrev:

har en likadan min väger bara 9kg

Har vägt den på en personvåg nu. 31.8 kg. En manuell våg och ingen digital.....! Behövs bildbevis så ska jag fixa det.....

antingen överdrev du ganska rejält förut eller så är du helt enkelt jävligt svag

Testa lasta något med 31,8 kilo och lyft det med en näve och kör dammsugare med andra handen! Det var nämligen så jag menade. Inte att jag låg i en bänkpress och lyfte den precis........ Säkert en baggis för dig hulken......

Datornörd
123 Inlägg
24 juli 2008
Lägger småpengarna i burk. Har runt 1000kr i 1-kronor och 50-öringar. Ska bli kul att betala med de nån dag smile

8 894 Inlägg
24 juli 2008
Vi sparas alla mynt i diverse flaskor och använder på semestern, nu senast blev det 6700 i mynt.
Så nu har vi i princip maten betald här på Lefkas big_smile

Fotograf på tierpidag.se

Mångsysslare
303 Inlägg
24 juli 2008
Lägger växelpengarna i lill grabbens sparbössa, när den blir full går de rakt in på hans sparkonto.

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
24 juli 2008
spelar bort dem  xD

629 Inlägg
24 juli 2008
Mina växel pengar åker ner i en 3liters Smirnoff Vodka flaska big_smile

174 Inlägg
25 juli 2008
doctor_doodle skrev:
dom hamnar oftast under sätet på bilen (hål i fickorna), brukade städa 1 gång i månaden och lägga i en trälåda i bagaget på bilen som jag skulle spara till nya fälgar, men tyvärr blev bilen stulen igår så där gick både bilen och runt 4k åt helvete.

fyfan va surt!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
25 juli 2008
lägger dom i min sons spargris

Civilekonom
135 Inlägg
25 juli 2008
jag har sparat i stort sett alla mina enkronor o 50-öringar sen ja gick i gymnasiet (typ 8år) så jag har ett antal burkar me mynt hemma hmm

Sök