Tja! Skulle vilja ha lite hjälp med hur jag ska lösa ett bekymmer i min bil. Jag har en 9000 CDE med en baslåda i och lådan har 2 12" basar. Dom liggar på ca 600 watt styck(MTX audio). Men den jag har spelar kanon. dock så kan jag inte använda hela bagaget. måste ha den nästan helt utdragen för att få en bra bas. Så nu till min fråga. Vad ska ja bygga för låda för att få ungefär samma ljud? (Gärna bättre;)) Liter och utseende m.m?Ganska svår byggt i den bilen tycker jag! tack på förhand.!
Vet inte exakt vad basarna heter eftersom jag köpte paketet av min bror. Men har lagt upp bilder på steget och lådan. http://www.garaget.org/?car=100659