22 juli 2008
Trådstartare
tusen tack! ska ner å kika på de imorgon!
Angående steron som tappar minnet.. jag köpte ju iso kablage idag.. satt ihop gul och röd kabel för att stereon skulle gå igång.. är jag tvungen att flytta stiften så gul och röd matas med konstans ström för att få det å fungera.. jobbigt när stereon startar på volym 15 varje gång man vride rpå tändningen hehe