24 juli 2008
Trådstartare
Hej!
Jag har nu en längre tid velat ha feta rallylampor på volvon då vi går mot mörkare tider. Dock har jag kommit på ett litet problem, och det är att jag inte har den blekaste vart jag ska koppla in det hela!
Finns det fördraget till extraljus? Eller måste man dra en kilometer sladd för att det ska funka?
Tar gärna emot tips på prisvärda extraljus också....
Tack!