2524
Sök

bilder på smälld saab 9-3 viggen i halmstad SÖKES, fler bilder finns nu.

109 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
letar efter någon av dom 100persen som fotade min bil när den stod på stockarna.  tacksam för PM eller skrivi  gästboken.. 

mvh.
Senast redigerat av santas_bitch (30 juli 2008)

5 089 Inlägg
26 juli 2008
ja rubriker säger att du ska visa bilder på en smälld saab 9-3 i halmstad. men jag ser inga bilder:S ändra rubriken till efterlys eller nått sånt kanske det blir lättare för dig....

\Lindgren

Intresseklubben
673 Inlägg
26 juli 2008
Varför tog du inte bilder själv på din bil ? tongue

/Mvh Andreas

109 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
IMPRAZERN skrev:
Varför tog du inte bilder själv på din bil ? tongue

därför att allt låg i en sjuk röra och bilen obrukbar haha smile.

109 Inlägg
26 juli 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
ja rubriker säger att du ska visa bilder på en smälld saab 9-3 i halmstad. men jag ser inga bilder:S ändra rubriken till efterlys eller nått sånt kanske det blir lättare för dig....

tråden ligger i efterlyses smile. men tackför upplysningen smile

109 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
så ja nu har bilderna kommigt upp. saknar dock bild på när bilen stod på stockarna så om någon har en bild där så skicka gärna pm..

2 079 Inlägg
28 juli 2008
Här är de bilderna jag tog vid Bendt bil iallafalla wink
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/414288_0mz190.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/414290_6nb19o.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/64020/414291_cs36gi.jpg

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

109 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
ja fy fan va de ser ut:S. ska ringa runt lite å se om den går att rädda.

Avstängd
653 Inlägg
28 juli 2008
santas_bitch skrev:

Asså, är det din bil? Gärna lite information om vad som hände m.m. Ska du försöka hitta nån som kan laga den menar du ? :S

Jag har rätt i vad jag än säger.

91 Inlägg
28 juli 2008
Ajajaj svider i ögonen, riktigt sorgliga bilder:( Tur att det inte blev några allvarligare personskador i a fsmile
Riktigt synd på en fin Viggen.. ser ut att bli lösen eller? av bilderna att döma i a f vad jag ser så, men hoppas ju helt klart på reparation, synd om en Viggen ska gå i graven..
Hör av dig om du får några delar över i fall att det värsta händer med den..tongue
Mvh

188 Inlägg
28 juli 2008
vad har hänt egentligen ?

http://www.garaget.org/?car=19616
Jens Hedström
Kör volvo 855 R med steg 4trimm från Autotech

109 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
airflow skrev:
santas_bitch skrev:

Asså, är det din bil? Gärna lite information om vad som hände m.m. Ska du försöka hitta nån som kan laga den menar du ? :S

vad som hände, bromsarna gav upp sen så minns jag inte så jättemycke. tror chocken suddade ut rättså mycket tyvär :S. men jag skulle bromsa iaf, dom tog först lite grann sen så försvann all bromsverkan, sen så nästa gång jag vet 100% vad som händer e när jag går ur bilen å undrar hur i helvete jag hamnade uppe på stockarna :s.

741 Inlägg
28 juli 2008
Tur att du satt i en bil som ligger 3a i Folksams lista på säkraste bilarna då smile Synd som fan på den fina bilen men tur med inga personskador iaf..

109 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
Joo skrev:
Tur att du satt i en bil som ligger 3a i Folksams lista på säkraste bilarna då smile Synd som fan på den fina bilen men tur med inga personskador iaf..

jaså den e så bra?. mjo måste säga att sätena e as sköna. inga skador eller värkar och jag stannade i sätet hela tiden, (ja jag hade förskringsbälte)..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
29 juli 2008
Var i Halmstad hände detta? Kan inte erinera mig om några stockar wink

Nåja det viktigaste är att ingen blev skadad, bilar går alltid att ersätta även om det är tråkigt.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 079 Inlägg
29 juli 2008
Rquired skrev:
Var i Halmstad hände detta? Kan inte erinera mig om några stockar wink

Nåja det viktigaste är att ingen blev skadad, bilar går alltid att ersätta även om det är tråkigt.

haha, inga stockar! varit i das hamn någon gång? där finns det stockar, riktigt elaka stockar också tydligen tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

109 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
elaka stockar indeed :S, finns fler bilder nu.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
30 juli 2008
Jaha ja, DOM stockarna big_smile Tänkte inte åt det hållet.

Jo dom är nog riktigt elaka dom wink
Senast redigerat av Rquired (30 juli 2008)

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

765 Inlägg
10 augusti 2008
håller med ordningsmannen riktigt tråkigt och sen viggen i de skicket:(  tur du inte skadade dig iaf.. få hoppas den fixas men känns tveksamt.

Sponsor:
www.jonic-textil.se - Fuskmocca, fuskläder och massa andra tyger!
Projektråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69738

Sök