4858
Sök

FÄLGAR SAAB 93 aero

369 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
#1
Hello, dags att köpa nya fälgar till min pärla, några förslag? ska självklart vara 19" och helst under 17papp!!! skicka gärna förslag med bilder o namn o försäljare smile  coolcoolcool  big_smile

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
27 juli 2008
#2
haha latast i stan... sök lite själv

2slow

369 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
#3
azid skrev:
haha latast i stan... sök lite själv

Hahaha ja va fan x)  kollat runt lite sj men kan inte bestämma mig mad

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

2 283 Inlägg
27 juli 2008
#4
Vad du en gor kop inte DOTZ MUGELLO eller DOTZ ROADSTER det finns redan manga som har dem.

De er snygga helt klart men monga som har dem

R.I.P. Michael Jackson!

369 Inlägg
27 juli 2008
Trådstartare
#5
Pikey skrev:
Vad du en gor kop inte DOTZ MUGELLO eller DOTZ ROADSTER det finns redan manga som har dem.

De er snygga helt klart men monga som har dem

Hehe aa fina är dom, va sugen på DOTZ MUGELLO men det är för många som har dom!

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

OEM <3
6 957 Inlägg
27 juli 2008
#6
Pikey skrev:
Vad du en gor kop inte DOTZ MUGELLO eller DOTZ ROADSTER det finns redan manga som har dem.

De er snygga helt klart men monga som har dem

Aa fan va all härmar mig asså... tonguelol
Fast ja va nog en av dom första på Garaget tongue

Va e de för fel på "Razze" som sitter på, sjukt snygga ju!

Edit: Såg att du köpt bilen "M3rl"

Hmm..kanske skulle Ace Tyson vara ngt? Se i mitt galleri hur dom ser ut på en 9-3a
Va för stuk vill du ha då?

Dotz Radium är JÄVLIGT snygga på Saab 9-3or
Senast redigerat av Bjork (27 juli 2008)

OEM <3

369 Inlägg
28 juli 2008
Trådstartare
#7
Fälgarna som sitter på fick jag inte med bilen... Men något i Radium stilen hade jag tänkt mig.. Får bara se till att hålla hjulhuset städat med så pass glesa fälgar cool  men det ska la inte va några större problem cool

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

Random Hero
4 047 Inlägg
28 juli 2008
#8
Bjork skrev:
Pikey skrev:
Vad du en gor kop inte DOTZ MUGELLO eller DOTZ ROADSTER det finns redan manga som har dem.

De er snygga helt klart men monga som har dem

Aa fan va all härmar mig asså... tonguelol
Fast ja va nog en av dom första på Garaget tongue

Va e de för fel på "Razze" som sitter på, sjukt snygga ju!

Edit: Såg att du köpt bilen "M3rl"

Hmm..kanske skulle Ace Tyson vara ngt? Se i mitt galleri hur dom ser ut på en 9-3a
Va för stuk vill du ha då?

Dotz Radium är JÄVLIGT snygga på Saab 9-3or

härmar ? va du först i världen me dom lr ? de e en produkt så folk ska ha den, inte en tongue

Dog food lid. Backwards

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juli 2008
#9
DusanMandick skrev:
Bjork skrev:
Pikey skrev:
Vad du en gor kop inte DOTZ MUGELLO eller DOTZ ROADSTER det finns redan manga som har dem.

De er snygga helt klart men monga som har dem

Aa fan va all härmar mig asså... tonguelol
Fast ja va nog en av dom första på Garaget tongue

Va e de för fel på "Razze" som sitter på, sjukt snygga ju!

Edit: Såg att du köpt bilen "M3rl"

Hmm..kanske skulle Ace Tyson vara ngt? Se i mitt galleri hur dom ser ut på en 9-3a
Va för stuk vill du ha då?

Dotz Radium är JÄVLIGT snygga på Saab 9-3or

härmar ? va du först i världen me dom lr ? de e en produkt så folk ska ha den, inte en tongue

Jävligt mkt ironi i mitt inlägg grabben...trodde att man fatta de..men icke wink

Fälgarna som sitter på fick jag inte med bilen... Men något i Radium stilen hade jag tänkt mig.. Får bara se till att hålla hjulhuset städat med så pass glesa fälgar   men det ska la inte va några större problem

Måla till oken bara så kommer de se riktigt fint ut! big_smile
Senast redigerat av Bjork (28 juli 2008)

OEM <3

1 174 Inlägg
28 juli 2008
#10
Kolla min, har ju dock mugello som alla skriver att du inte ska ha men jag har faktist inte sett så många saabar som har dom.. Är nöjd med mina, visst det är lite tråkigt att ha samma fälggar som nårra andra men skit samma huvudsaken är ju att man tycker att dom är snygga...

"If you're in control, you're not going fast enough"

Saaboholic
3 129 Inlägg
28 juli 2008
#11
Köp mina 18" istället, fett najs ;D

"Liberty of thought is the life of the soul"

OEM <3
6 957 Inlägg
28 juli 2008
#12
-Blomman- skrev:
Kolla min, har ju dock mugello som alla skriver att du inte ska ha men jag har faktist inte sett så många saabar som har dom.. Är nöjd med mina, visst det är lite tråkigt att ha samma fälggar som nårra andra men skit samma huvudsaken är ju att man tycker att dom är snygga...

Word!
Samma gäller Roadstern, fan så många har den inte, tkr att de e mestadels 9-5or
rätta mig om ja har fel.
Fälgarna (Mugello & Roadster) måste ju isf vara jävligt snygga om nu "alla" har den
Eller så e de ja å "-Blomman-" som har bra smak big_smilewink

OEM <3

369 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
#13
Bjork skrev:
DusanMandick skrev:
Bjork skrev:

Aa fan va all härmar mig asså... tonguelol
Fast ja va nog en av dom första på Garaget tongue

Va e de för fel på "Razze" som sitter på, sjukt snygga ju!

Edit: Såg att du köpt bilen "M3rl"

Hmm..kanske skulle Ace Tyson vara ngt? Se i mitt galleri hur dom ser ut på en 9-3a
Va för stuk vill du ha då?

Dotz Radium är JÄVLIGT snygga på Saab 9-3or

härmar ? va du först i världen me dom lr ? de e en produkt så folk ska ha den, inte en tongue

Jävligt mkt ironi i mitt inlägg grabben...trodde att man fatta de..men icke wink

Fälgarna som sitter på fick jag inte med bilen... Men något i Radium stilen hade jag tänkt mig.. Får bara se till att hålla hjulhuset städat med så pass glesa fälgar   men det ska la inte va några större problem

Måla till oken bara så kommer de se riktigt fint ut! big_smile

Japp blir de i vinter, plocka bort samtliga ok och lackera dom röda förmodligen, tkr de är riktigt coolt tongue cool

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

369 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
#14
hedley skrev:
Köp mina 18" istället, fett najs ;D

Haha jasså de tkr du? till rätt pris så är allt av intresse ? big_smile

åh va man myser, när turbon den pyyser =)


Sök