Kolla min, har ju dock mugello som alla skriver att du inte ska ha men jag har faktist inte sett så många saabar som har dom.. Är nöjd med mina, visst det är lite tråkigt att ha samma fälggar som nårra andra men skit samma huvudsaken är ju att man tycker att dom är snygga...
"If you're in control, you're not going fast enough"