"Projekt" Volvo 940 LTT -97 (Vindavisare och Turbo grill mm)

Larsson_Power Saabvilde!
28 juli 2008 · 1 708 Inlägg

Ser fint ut Andreas : ) Sitt inte här och skryt nu, ut och byt WG klocka istället big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Saab 9000 CC T16 "Lapptäcket" (1988)
__hogberg__
28 juli 2008 · 1 161 Inlägg

va fan Andreas bara 40mm s-sats? du har ju vart i kristinehamn o vet hur lågt traktorer ska ligga smile
ser för jävla fin ut annars.. va ä de för fälgar du beställt?

ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

Frippe1 skrev:
ser Kanon fint ut! lycka till me denna=)

tack och bock:)

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

THEBADGUY skrev:

ERTYY skrev:

THEBADGUY skrev:
35 000? yikes. Det var inte mycket tycker jag. Inte gått så långt heller ju big_smile.

Och sen att den är vit är ju bara enstor bonus tycker jag cool

Tror de är ganska normalpris! men de är ju gött att den inte gått så mkt iaf smile
aaa vit är så jävla snyggt om de är frächt. kolla allt på din 240 och den såg bra fräch ut den oxå smile

Haha man tackar! smile.

Planer på någe trimm?

blir annan westgate som jag har ligades bara så tänkte jag ställa upp ladde till 0,6 bar eller någe de blir väll typ de ! är inte ute äfter nön värstigmaskin dirket spec inte när man ska ha som bruks bil. men kanske blir annat framöver wink

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

Larsson_Power skrev:
Ser fint ut Andreas : ) Sitt inte här och skryt nu, ut och byt WG klocka istället big_smile

tack du saab runkarn wink nee här skryts inget. ska byta wg till vecka förmodligen cool

Senast redigerat av ERTYY (28 juli 2008)

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

__hogberg__ skrev:
va fan Andreas bara 40mm s-sats? du har ju vart i kristinehamn o vet hur lågt traktorer ska ligga smile
ser för jävla fin ut annars.. va ä de för fälgar du beställt?

Joo fan jag vet men de får bli de i början iaf! sen kanske de rycker några varv på säkningssatsen! men i början blir ba 40mm sänkt , och fälgarna är DTM 18"

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

Tack så mkt för alla schysta kommentarer.

Men i dag har jag iaf fått lite packet smile
http://i37.tinypic.com/1zbys1z.jpg
Vart Super DTM 18" ( och nu vet jag att alla tycker de är vanliga,men de finns fan inga fälgar som gör sig så bra på volvo´s 900 serie som dessa fälgar. men ajja Bilder på fälgarna
http://i38.tinypic.com/wbq7ty.jpg

Allt för denna gång!! Hoppas på att få min säkningssats och allt annat jag beställt kommer nu i veckan så jag kan motera allt smile tack och hej

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
volvo240R
28 juli 2008 · 1 964 Inlägg

faan du big_smile detta ser ju bra ut ju big_smile

_Bertan_
28 juli 2008 · 44 Inlägg

Fan va nice de blir:D blir nog jävlit fint när du fått på dom oxå, sen med sänksatsen ser de ännu bättre ut;)

ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

_Bertan_ skrev:
Fan va nice de blir:D blir nog jävlit fint när du fått på dom oxå, sen med sänksatsen ser de ännu bättre ut;)

tackar! aaa tror jag oxå ;D

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

volvo240R skrev:
faan du big_smile detta ser ju bra ut ju big_smile

tack och bock smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
Rallyhalle
28 juli 2008 · 4 299 Inlägg

En vit 940 me 18" DTM, kan ju knappt bli bättre tongue Kommer bli skitbra me vita blinkers sen wink

Måste säga också att du har en väldigt fräsch bil som utgångspunkt smile

Lycka till!
//Jacob

ERTYY
28 juli 2008 · 299 Inlägg

Rallyhalle skrev:
En vit 940 me 18" DTM, kan ju knappt bli bättre tongue Kommer bli skitbra me vita blinkers sen wink

Måste säga också att du har en väldigt fräsch bil som utgångspunkt smile

Lycka till!
//Jacob

tackar tackar smile joo ja tror oxå de kan bli ganska bra faktiskt!! hoppas på få litte grejor så ni som kollat in tråden kan få se litte resultat oxå! inte bara massa snack!big_smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
_Volvo_nicke_ Logistikare
31 juli 2008 · 13 Inlägg

Faan så välvårdad den är Andreas big_smile Finare skick går nog faan inte att få tag på smile

Kia Sportage 1.7Crdi "Suven" (2013)
ERTYY
1 augusti 2008 · 299 Inlägg

_Volvo_nicke_ skrev:
Faan så välvårdad den är Andreas big_smile Finare skick går nog faan inte att få tag på smile

tackar så mkt nicke:)

och för alla andra som undrar så blire nog uppdate efter helgen när jag plockat på lite grejor! så de blir inge skruva i helgen för då kommer kärringen! och då blire surt om man skruvar wink

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
Performance_ Förjaevle Brao
1 augusti 2008 · 555 Inlägg

jävlit snygg 940 du har:) har en exakt samma som din wink  ingen classic dock.....

patrikfaremo
1 augusti 2008 ·

fan vad nice sen e det bara sänka tona rutorna, vindavisare och en r ving sen blir det riktigt fett hehe men den ser jäkligt fin ut i skicket

ERTYY
1 augusti 2008 · 299 Inlägg

Performance_ skrev:
jävlit snygg 940 du har:) har en exakt samma som din wink  ingen classic dock.....

okej! gött! min är dock ingen classic! skrev ba där för den kommer bli clasic liksom:rolleyes: hehe! tack iaf smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
ERTYY
1 augusti 2008 · 299 Inlägg

patrikfaremo skrev:
fan vad nice sen e det bara sänka tona rutorna, vindavisare och en r ving sen blir det riktigt fett hehe men den ser jäkligt fin ut i skicket

tack så mkt! aa R vinge och addon och vindavisare kommer nog iaf nästa månad när man fått löning! smile

//Andreas Johansson.
-->Volvo 940 LTT<--
Astramarkus
1 augusti 2008 · 455 Inlägg

Kan blir snygg! Vitt is the shit som man säger smile

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang