28 juli 2008
Trådstartare
Jag e totalt borta nu, så lite hjälp skulle behövas.
Jag har 6 st basar med enkel 4 ohms spole och vill koppla dessa basar så jag lastar steget i 2 ohm, alternativt 1,33 ohm men helst 2 ohm.
Om man gör 2 paket av det och varje paket blir 1,33 ohm, hur kopplar jag ihop dessa paket för att komma upp till 2 ohm då ?
Mvh

Ps. Skyller på värmen och sömnlöshet *skrattar*
Senast redigerat av busfabror (28 juli 2008)
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se