ITunes + Ipod i bilen frågor

Svenning Stridis
28 juli 2008 · 80 Inlägg

Tjenare!!

Har kollat runt lite i ITunes och när man kollar på filerna i en mapp så är ordningsföljden efter artisterna (det e alltså en mapp för varje artist) och då undrar jag om man kan ändra det så det blir i ordningsföljden efter album.

Och sen var det en till fråga. Ifall man har Ipod i bilen via USB, kan man spela sina egna listor och högsta betyg o.s.v. lr går den bara efter mapparna då??

Kankse inte rätt forum för den första frågan men hoppas att det e ok smile

"Ifall du går i nåns fotspår kommer du aldrig förbi" - Mig
Volvo C30 "Momentum" (2009)
Bjorviken Accelerationsberoende
28 juli 2008 · 18 Inlägg

Om du kopplar din Ipod till stereon via USB, så styr du musiken från ipoden, dvs att du väljer låtar osv på ipoden, så då kan du spela dina listor osv ja smile

ang. 1 frågan är jag inte säker, men tror inte du kan välja det nej, men testa i menyraden högst upp och se om du kan typ "ordna efter album" eller något smile

/ J

Svenning Stridis
28 juli 2008 · 80 Inlägg

aa ok, tack för hjälpen, sitter på jobbet nu men ska kolla det när jag kommer hem.

Men om man har en Ice Link> Plus,  då styr man genom stereon, men kan man då spela sina egna listor och högsta betyg o.s.v. lr går den bara efter mapparna då??

"Ifall du går i nåns fotspår kommer du aldrig förbi" - Mig
Volvo C30 "Momentum" (2009)
patrik79
28 juli 2008 · 782 Inlägg

med min alpine 9887 och ipod classic så kan man få fram egna listor, högsta betyg, album m.m.
Det som jag saknar när man styr via stereon är att du inte kan söka med bokstäver tex skriva in hej o få fram alla låtar o artister som innehåller ordet hej.

Shallie
28 juli 2008 · 730 Inlägg

Hejsan nu lägger jag bara till en fråga här.. gäller även detta när man har kopplat den genom högtalar utgången ??

Fölkesberg Racing =)
Volvo 855 T5 "Volvo 870" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang