4026
Sök

Går inte att avaktivera larmet..

NissanMotorsport
28 juli 2008
Trådstartare
#1
Bilen har stått nu i lite över en vecka.. och skulle idag ut och åka en sväng, men ja får inte av larmet, dosan ger ut ett ljud som det ska.. men händer ingenting me bilen, har bytt batterin..  men batteriet i bilen är också slut, kan de bero på det? för de har hänt förut också att bilen har varit slut på batteri, men då funka larmet hur bra som helst..

ja också testat att öppna me nyckeln och larmet går, men svagt svagt..hörs knappt..  vad kan felet va? ;O
Senast redigerat av HaveUSeenMyS14 (28 juli 2008)

1 268 Inlägg
28 juli 2008
#2
HaveUSeenMyS14 skrev:
Bilen har stått nu i lite över en vecka.. och skulle idag ut och åka en sväng, men ja får inte av larmet, dosan ger ut ett ljud som det ska.. men händer ingenting me bilen, har bytt batterin..  men batteriet i bilen är också slut, kan de bero på det? för de har hänt förut också att bilen har varit slut på batteri, men då funka larmet hur bra som helst..

ja också testat att öppna me nyckeln och larmet går, men svagt svagt..hörs knappt..  vad kan felet va? ;O

kolla batteriet kan ju vart nå som laddat ur?

NissanMotorsport
28 juli 2008
Trådstartare
#3
LazerHawke skrev:
HaveUSeenMyS14 skrev:
Bilen har stått nu i lite över en vecka.. och skulle idag ut och åka en sväng, men ja får inte av larmet, dosan ger ut ett ljud som det ska.. men händer ingenting me bilen, har bytt batterin..  men batteriet i bilen är också slut, kan de bero på det? för de har hänt förut också att bilen har varit slut på batteri, men då funka larmet hur bra som helst..

ja också testat att öppna me nyckeln och larmet går, men svagt svagt..hörs knappt..  vad kan felet va? ;O

kolla batteriet kan ju vart nå som laddat ur?

batteriet i bilen? jo de vet ja att de är slut.. men de hände en gång förut också då batteriet va slut, men larmet funka hur bra som helst då.. men inte nu.

Japan Quality
670 Inlägg
28 juli 2008
#4
Bilbatteriet slut kanske? Hur gammalt är det?

P.Sköld
Honda il potere dei sogni

NissanMotorsport
28 juli 2008
Trådstartare
#5
va simpelt, de va batteriet ändå, va väl så att batteriet i själva larmet i bilen också givit upp? men starta upp den nu me startkablarna å larmet funkar perfa nu igen smile dumförklarad big_smile


Sök