28 juli 2008
Trådstartare
hej. ska köpa ett nytt baspaket som inte är dyrt eller jobbigt att fixa. undrar om någon har erfarenhet av dessa paket:
GAS
900ALPHAX1600M, ALPHA210 och GAS 900ALPHAX1600M, ALPHA212.
Jag undrar hur mycket skillnad 12" och 10" skiljer sig i ljud och kraft mässigt, är det någon större skillnad?
Inget snack om att gas är skit eller så, det kanske det är men jag är inte ute efter något tävlingsljud eller så...
just nu har jag ett sugit biltema steg och en mds bas, är inte alls nöjd med det, spec inte när man lyssnar på låtar med snabbare bas. blir det bättre med detta paket tror ni?
tänkte spara det steget och spela på framsystemet. En till fråga, hur gör jag för att koppla in två steg, ett för bas och ett för framsteg, måste jag dra alla kablar igen?
kanske verkar dum men va fan jag vet ju inget:P
mvh