29 juli 2008
Trådstartare
vilket e bäst
har redan ett sla 1500 som jag köpt på tradera för 1400 och har ett på gång för 2000
och jag kan köpa ett us amps för runt 2500
men vilket e bäst sla 3000 lämnar ju runt 2000 rms
och us amps lämnar ju runt 1500 rms
fördelen med us amps e ju att det ser lika dant ut som kitsteget jag tänkt köpa
men vad tror ni att jag tjänar på att sälja det steget jag har för 1700 och samtidigt bli av med mina bx-p12 för 1500
vad är mest prisvärt
funderar även på vad som är bäst ett xt 1600.2 på re xxx kit
eller ett xt 1600.4 bryggat på re xxx kit
skiljer ju en 500 ing men det blir ju dubbla effekten
tack
Senast redigerat av a-traktorn (29 juli 2008)