Hej jag vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i men klagar gärna om det är så .Jo nu va det så att ja vill ha ac i min bil är trött på standard reglaget (svettas som en gris) jag va till en firma som instalerar acc/ecc till bilar så ja sa va jag hadde för bil så sa han att det skulle gå på 20tusen brutalt pris tycker jag så är det lätt att instalera sånt själv.Ska till skroten nämligen imon o fråga va en sån anläggning kostar och sen kolla hur kablarna osv är dragna så kanske man kan försöka göra det själv eller är det någon som har nått bra tips/tricks (guide) på hur man kan gå till väga?.