4043
Sök

AC i min volvo 740 glt 90"a

Götterdämmerung
451 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
#1
Hej jag vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i men klagar gärna om det är så smile.Jo nu va det så att ja vill ha ac i min bil är trött på standard reglaget (svettas som en gris) jag va till en firma som instalerar acc/ecc till bilar så ja sa va jag hadde för bil så sa han att det skulle gå på 20tusen brutalt pris tycker jag så är det lätt att instalera sånt själv.Ska till skroten nämligen imon o fråga va en sån anläggning kostar och sen kolla hur kablarna osv är dragna så kanske man kan försöka göra det själv eller är det någon som har nått bra tips/tricks (guide) på hur man kan gå till väga?.






Välkomna med förslag.Tack

Can´t kill it join It

Fire And Silk
2 254 Inlägg
29 juli 2008
#2
TTaaadahh!!! Kolla vad jag hittade wink

http://www.blocket.se/vi/17221864.htm?ca=12_s

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Götterdämmerung
451 Inlägg
29 juli 2008
Trådstartare
#3
Tackar smile men har redan skrivit till han men inte fått nå svar ännu.

Can´t kill it join It


Sök