30 juli 2008
Trådstartare
Hallå, innan någon klagar vill jag säga några ord.. För det första är inte detta på något sätt till för att jävlas med garaget.org eller för att deras medlemar ska försvinna härifrån, Tvärtom vi vill hjälpa till o få folk att öppna ögonen för bilfotografering! Det är inte heller någon marknadsföring för näringsverksamhet då vi inte tjänar några pengar på detta.. Så vi bryter inte heller mot några regler, dock kanske jag placerade tråden fel, även om jag tycker den passar bäst bland foton!
Då fortsätter vi med det jag ville säga från början! Top-notch.se är ett forum som legat nere ett tag, det pga. att admins/grundare inte har haft tid att ta hand om forumet och därmed har medlemarna försvunnit en efter en..
Nu vill vi göra en nystart med nya medlemmar (och gamla!), som är redo att ge forumet lite tid och som vill hjälpa till med allt vad bil-fotografering heter!
Hoppas någon själ där ute känner för att hjälpa till och tycker detta är en bra idé, det är nämligen sveriges enda forum för bil-fotografer!
http://www.top-notch.se
Hata mej nu inte för detta, jag försöker bara...
Senast redigerat av epic110 (30 juli 2008)