4818
Sök

top-notch.se Får nytt liv!?

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Hallå, innan någon klagar vill jag säga några ord.. För det första är inte detta på något sätt till för att jävlas med garaget.org eller för att deras medlemar ska försvinna härifrån, Tvärtom vi vill hjälpa till o få folk att öppna ögonen för bilfotografering! Det är inte heller någon marknadsföring för näringsverksamhet då vi inte tjänar några pengar på detta.. Så vi bryter inte heller mot några regler, dock kanske jag placerade tråden fel, även om jag tycker den passar bäst bland foton!

Då fortsätter vi med det jag ville säga från början! Top-notch.se är ett forum som legat nere ett tag, det pga. att admins/grundare inte har haft tid att ta hand om forumet och därmed har medlemarna försvunnit en efter en..

Nu vill vi göra en nystart med nya medlemmar (och gamla!), som är redo att ge forumet lite tid och som vill hjälpa till med allt vad bil-fotografering heter!

Hoppas någon själ där ute känner för att hjälpa till och tycker detta är en bra idé, det är nämligen sveriges enda forum för bil-fotografer!

http://www.top-notch.se

Hata mej nu inte för detta, jag försöker bara...
Senast redigerat av epic110 (30 juli 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
30 juli 2008
Går in och blir medlem direkt! big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Fotograf
966 Inlägg
30 juli 2008
Bra där epic110! Vi måste få lite liv på sidan.. Finns mycket bra tipps och råd på sidan ang. bilfotografering som dom flesta har nytta av..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Ja absolut, redan nu på morgonen har vi fått 3 nya medlemmar! Det hjälper dock inte att bli medlem utan att skriva något i forumet... Så om ni har frågor ang bil-foto så Skriv!

Inga frågor är för dumma, det är bara skriva! Dom trådar som ligger överst nu är ibland över 1 år gamla, så det är ingen större idé att skriva i många av dom, därför gör vi nya!

Har du haft fotosession på någon bil? Lägg in den då så kan vi disskutera ljus o vinklar mm.!
Kul att det finns lite respons, sprid att forumet finns! smile

/Sebastian

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
TenZer skrev:
Blev medlem direkt smile

SCHYSST! Så ska det låta.. Det är bara in o skriva av er frågor osv! smile

Ingen himmel är så blå som min
2 985 Inlägg
30 juli 2008
Va inne o kollade lite, men grymt jobbigt att alla länkar till sina bilder. Kan man inte få lägga in bilderna direkt? I t ex max 800px bredd?

/Mattias

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
matteeee skrev:
Va inne o kollade lite, men grymt jobbigt att alla länkar till sina bilder. Kan man inte få lägga in bilderna direkt? I t ex max 800px bredd?

Jag tror det är pga server-plats..  Men jag förstår inte vad som är jobbigt med länkade bilder? Det är många här på garaget som länkar, tycker oftast det funkar bättre att länka för då får man större bilder oxå! smile Sen går det snabbare för både servern o uppladdningen oxå..

Det jobbigaste just nu är väl att forumet delar svenska och engelska, men jag hade tänkt kolla om det går att ändra på den saken! smile

3 113 Inlägg
30 juli 2008
alldelles strax medlem smile

Semper Fi

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Grymt! Nu vill vi ha ännu fler, hittills 7 nya medlemar idag! smile

Fotointresserad.
230 Inlägg
30 juli 2008
Reggar mig nu smile

1 436 Inlägg
30 juli 2008
Bah! Jag hade väntat mig russinbruden med den domänen! wink

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
30 juli 2008
KANON BRA! Är medlem sedan tidigare, men alltid bra med fler bilintresserade fotografer så man kan hjälpas åt och förbättre sina kunskaper! smile

Golfare
349 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Jill skrev:
KANON BRA! Är medlem sedan tidigare, men alltid bra med fler bilintresserade fotografer så man kan hjälpas åt och förbättre sina kunskaper! smile

Exakt dit jag vill komma, så nu är det bara att vara aktiv igen! Bara idag har vi håvat in 8 nya medlemar, det är då inte dåligt må jag säga! smile

Fotograf
966 Inlägg
30 juli 2008
Posta bilder och skriv i trådarna!smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

147 Inlägg
30 juli 2008
nu har ja också reggat mig!

//Fredrik

Före detta Uno Raggare
312 Inlägg
30 juli 2008
Jag har också hoppat på tåget. smile
Hoppas nu det blir lite fart på forumet.

Ha det

~~-----@ Timmy @-----~~

Golfare
349 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Låter skitbra grabbar, det är roligt att vi även har med en tjej på forumet! Jag har inte kollat så noga än, men det kanske finns fler? smile

Om det ska bli fart på forumet får ni skriva lite oxå, posta bilder är ju en del av det roliga, så passa på nu! smile

Oldschool
299 Inlägg
31 juli 2008
Tycker det ska finnas fler kategorier i forumet. mvh.

Golfare
349 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
Vi har nu hela 18 nya medlemar på 2 dagar!! Det är riktigt bra, men jag tycker fortfarande dessa 18 medlemar är lite oaktiva på forumet.. Se till o skriv nu, lägg ut bilder, visa era utrustningar o fråga massvis!

Liddan: Vad är det du saknar, kom gärna med konkreta förslag så kanske vi kan göra något, eller räcker det med att du placerar en ny tråd kanske? smile

Mvh Sebastian

Sök