Jag har då aldrig haft problem med att steget gått sönder pga at de suttit på lådan

. Det kan säkert hända, men känns som att risken är väääldigt liten!?
Arguing with someone on the internet is like beeing in the special olympics.
Even if you win, you are still retarded