Hej.. jag har en orginal stereo i bilen för kasseter. tänkte byta till cd, men vet inte hur man får ut den, tittade och testa lite men känn bara som om jag kommer ta sönder nått. Så om det e någon som kan förklara för mig hur man gör så e jag mkt tacksam. Mvh
vilken original stereo är det? oftast sitter det ett litet lock på var sida om stereon som man får pilla bort...sedan är det till att skruva med en liten insex nyckel där...sen bör stereon komma ut fint...
vilken original stereo är det? oftast sitter det ett litet lock på var sida om stereon som man får pilla bort...sedan är det till att skruva med en liten insex nyckel där...sen bör stereon komma ut fint...