4206
Sök

få ut org stereo bmw m5 e34

135 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#1
Hej.. jag har en orginal stereo i bilen för kasseter. tänkte byta till cd, men vet inte hur man får ut den, tittade och testa lite men känn bara som om jag kommer ta sönder nått. Så om det e någon som kan förklara för mig hur man gör så e jag mkt tacksam. Mvh


Oldschool
299 Inlägg
30 juli 2008
#2
Haha bra förklaring pojk, skriv om, skriv rätt. Vad har du för bil? Länka bild på stereon.

Teknik Informatör
371 Inlägg
30 juli 2008
#3
vilken original stereo är det?
oftast sitter det ett litet lock på var sida om stereon som man får pilla bort...sedan är det till att skruva med en liten insex nyckel där...sen bör stereon komma ut fint...

BMW E3 it takes one to catch one :)

135 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
#4
E3_Henrik skrev:
vilken original stereo är det?
oftast sitter det ett litet lock på var sida om stereon som man får pilla bort...sedan är det till att skruva med en liten insex nyckel där...sen bör stereon komma ut fint...

ok..tack


135 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
#5
liddan skrev:
Haha bra förklaring pojk, skriv om, skriv rätt. Vad har du för bil? Länka bild på stereon.

ja du pojk:: kolla rubriken så kanske du förstår...org står för orginal.


5 852 Inlägg
31 juli 2008
#6
Du kan inte lägga upp en bild?

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Teknik Informatör
371 Inlägg
31 juli 2008
#7
min beskrivning kanske var den vinnande?

BMW E3 it takes one to catch one :)

135 Inlägg
31 juli 2008
Trådstartare
#8
E3_Henrik skrev:
min beskrivning kanske var den vinnande?

japp d va den hehe, tack


Teknik Informatör
371 Inlägg
1 augusti 2008
#9
liddan skrev:
Haha bra förklaring pojk, skriv om, skriv rätt. Vad har du för bil? Länka bild på stereon.

Ding ding...10 poäng till mig som gissade rätt på den lilla informationen som gavs smile

BMW E3 it takes one to catch one :)


Sök