4203
Sök

Stendöd fläkt 760 TIC

726 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
#1
hej! fläkten är stendöd på min bil... och vet ej vart jag ska börja leta... lamporna i själva kontrollenheten lyser iaf men det händer inget när du trycker på knapparna eller vrider på reglagen. vart ska jag börja leta?


730 Inlägg
31 juli 2008
#2
Vilken årsmd är det ?? testa att ta ur den och kolla så kablarna sitter i ... För en är till fläkten och en till ljuset ( rätta mig om jag har fel)

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

726 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
#3
säkringen är hel... och årsmodell 90


. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
1 augusti 2008
#4
relä?

C H E V R O L E T <3

726 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
#5
Children-Of-Bodom skrev:
relä?

vet ju inte vart det sitter...


Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
1 augusti 2008
#6
Mätt upp om det är ström fram?


730 Inlägg
2 augusti 2008
#7
Det e nog det lättgaste som Marcus_89 skriver.. mät upp och se så du får ordentligt med ström fram.. Annars kika på relän och säkringar... annars sitter felet nog i själva enheten..

Lycka till

Fölkesberg Racing =)


Sök