Blå Cykel Stulen i Landskrona!

AeroMalm BMW fantast
31 juli 2008 · 1 172 Inlägg

ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
31 juli 2008 · 880 Inlägg

Tror garanterat att den är såld till utlandet!


Är det så här den såg ut ?
http://www.monark.se/images/accessories/410/C9700003.jpg

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
mertin306 Fartdåre
31 juli 2008 · 131 Inlägg

Nej...

En sån här typ:
http://images.tradera.com/486/62044486_1.jpg

fast inte så skrotig.

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
evilaudio
31 juli 2008 · 16 195 Inlägg

mertin306 skrev:
Nej...

En sån här typ:
http://images.tradera.com/486/62044486_1.jpg

fast inte så skrotig.

en gammal "häck"... köp ny big_smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
mertin306 Fartdåre
31 juli 2008 · 131 Inlägg

AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona smile
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
31 juli 2008 · 3 585 Inlägg

har hört att biltema har billiga och bra cyklar

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
Larzan Herr
31 juli 2008 · 285 Inlägg

Tyckte jag jag såg en finnig yngling som cyklande längs motorvägen skrikandes att han minsann skulle till Helsingborg och Biltema och byta ut cykelfan. wink

Senast redigerat av Larzan (31 juli 2008)

azid Det som inte dödar gör ont
31 juli 2008 · 2 668 Inlägg

Larzan skrev:
Tyckte jag jag såg en finnig yngling som cyklande längs motorvägen skrikandes att han minsann skulle till Helsingborg och Biltema och byta ut cykelfan. wink

hahahaha

2slow
airflow Avstängd
31 juli 2008 · 653 Inlägg

Du kan glömma det, den står garanterat redan på nån färja från malmö eller karlshamn... tyvärr. smile

Jag har rätt i vad jag än säger.
Kalle_Ponken
31 juli 2008 · 1 752 Inlägg

Du har ingen bild på hur den såg ut då? Skulle nog hjälpa en del...
Btw Hahahaha:D Kul läsning på alla svar!

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
mertin306 Fartdåre
31 juli 2008 · 131 Inlägg

äsch... hittelön 300 kr?

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
AeroMalm BMW fantast
31 juli 2008 · 1 172 Inlägg

mertin306 skrev:

AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona smile
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).

okey... då ber jag om ursäkt, för i kävlinge blir cyklar nog mer stulna.. e fan huvudrätt i rötna kävlinge...har du avrit in e på falken??? gården bredvid kyrkan?? där bor mycket skumt folk, elr hur man ska beskriva det... big_smile det e ju typ den enda gården i dom områdena som inte är frächt direkt....

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Spinnix Photographer
31 juli 2008 · 102 Inlägg

Larzan skrev:
Tyckte jag jag såg en finnig yngling som cyklande längs motorvägen skrikandes att han minsann skulle till Helsingborg och Biltema och byta ut cykelfan. wink

hahahaha

Ska hålla utkik i stan till dig!

Kesler
31 juli 2008 · 3 650 Inlägg

säkert nån som snott den på fyllan, kolla runt lite i området

Gulmun * Klåpare
31 juli 2008 · 1 718 Inlägg

Är det denna? big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
mertin306 Fartdåre
31 juli 2008 · 131 Inlägg

AeroMalm skrev:

mertin306 skrev:

AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona smile
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).

okey... då ber jag om ursäkt, för i kävlinge blir cyklar nog mer stulna.. e fan huvudrätt i rötna kävlinge...har du avrit in e på falken??? gården bredvid kyrkan?? där bor mycket skumt folk, elr hur man ska beskriva det... big_smile det e ju typ den enda gården i dom områdena som inte är frächt direkt....

hehe, de e lugnt... jo jag har en del skumma grannar wink

SAAB 9-3 AERO E85!
350hk/450nm
lelleal
31 juli 2008 · 1 150 Inlägg

100% på att de är en sketkörv som snott den big_smile

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
31 juli 2008 · 880 Inlägg

Kesler skrev:
säkert nån som snott den på fyllan, kolla runt lite i området

Jao ligger säkert i någon buske roll
Är nog bättre att knata till Biltema som har kanon cycklar sägs det...

http://www.biltema.se/products/product. … mId=139087
Mycke het wink

Senast redigerat av Evolution_6SiC6 (31 juli 2008)

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
te_wik Forummoderator
31 juli 2008 · 12 813 Inlägg

var ett jävla tjat om biltema! När Jula har så fina Cyklar.....

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
GT-R2008
31 juli 2008 · 60 Inlägg

biltema har bra cyklar,

oj sry någon hade visst redan skrivit det

///When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough! ///
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang