Blå Cykel Stulen i Landskrona!

ascona-tic
1 augusti 2008 · 1 496 Inlägg

Tror att du ska leta i de nora delarna typ silvergården/koppargården men även på öster (har själv drabbat mig) men jag köppte ny på WWW.BILTEMA.SE. men bara som du vet så ska jag köra på den tjuven om jag ser han/hon på din cykel.

Opel Ascona B "CIH Trionic turbo E85" (1977)
Opel Ampera (2012)
FordeveR www.klockren.nu
2 augusti 2008 · 476 Inlägg

Den här tråden va ju riktigt underhållande. tongue Mertin306, har du fått fram nån yttligare info om din "baby"? Eller den misstänkta bilen kanske?

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!
Edvinoo Hetast Just Nu!
2 augusti 2008 · 1 355 Inlägg

jag har pratat med monark och dom är villiga att ge dig en ny cykel.
dom har nu slagit ihop med en annan stor kedja av cykelförsäljare och är villiga att i den sanna goda viljan skänka ( till ett bra pris ) en helt ny ( inga garantier kommer ) med en skimmrande lack ( tills du kommer ut från butiken )
nåväl som tack vill jag gärna ha dom där 300 kronorna och du skulle ringa till 077-520 00 00
så fixar sig allt !

Lycka till

Inspiration comes standard
Tuda
7 augusti 2008 · 110 Inlägg

Bara glömma din cykel

waj waj
DusanMandick Random Hero
7 augusti 2008 · 4 047 Inlägg

måste ju vart dom för de va en volvo me tonade rutor, de e udda bilar o alltid cykel tjuvar som kör sådana, kika biltema annars smile

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Dave_C70 Volvoit - lagd åt vänster
12 augusti 2008 · 946 Inlägg

Edvinoo skrev:
jag har pratat med monark och dom är villiga att ge dig en ny cykel.
dom har nu slagit ihop med en annan stor kedja av cykelförsäljare

Hehe! ...annan stor kedja av cykelförsäljare... big_smile

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
te_wik Forummoderator
12 augusti 2008 · 12 813 Inlägg

En såndär Cykelkedja big_smile

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
luvya
12 augusti 2008 ·

Wohoo! Biltema cykel inhandlad.. man får ju vad man betalar för, men nu har jag iaf råd att köpa en ny varje gång dom snor den lol

Senast redigerat av Mauds (12 augusti 2008)

rotary12
12 augusti 2008 · 482 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/22170/428682_5b6ti0.jpg
Är det en sådan?

Jodå... Så är det serru!
Volvo 142 (1973)
Ruuska_
13 augusti 2008 · 474 Inlägg

sno en ny monark..

btw, såg en mörkblå 940 med tonade rutor vid biltema gbg när jag var där sist.
Tror att han har sålt din cykel till sydafrika o köpt sig en ny på biltema.

Skämt åsido.. inge kul när ens prylar ska bli snodda för att dom själva är så fattiga och inte har råd att köpa egna cyklar på biltema

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
Racso Dr Snuggles
13 augusti 2008 · 956 Inlägg

Evolution_6SiC6 skrev:
Ska de vara sånt också roll


Hittade denna bild på blocket nyss...
http://www.cyclecide.com/beer/uploads/2 … ke-web.jpg
Gömmer det sig en Monark bakom där?

Haha, inte dåligt fet cykel eller .
Sån fräck lär man inte hitta på biltema iallafall .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Dawe_A Den är inte stor, men den är söt.
16 augusti 2008 · 820 Inlägg

Biltema tror jag har bra cyklar.

Audi s2/RS2 coupé projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125574
Stolt kund hos Ljudgaragen & B2-Audio!
http://www.ljudgaragen.se/
www.B2-audio.com
BMW 325 / M3 "M3 inside." (1992)
BMW M5 3.8 (1992)
BMW M535i "hajen" (1986)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
16 augusti 2008 · 5 042 Inlägg

mertin306 skrev:

AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona smile
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).

Furulund i Partille tongue ???
Ps Biltema har good shit wink Va bara tvungen tongue

C H E V R O L E T <3
Smajly
16 augusti 2008 · 3 059 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

mertin306 skrev:

AeroMalm skrev:
ser att du bor i kävlinge. blev den stulen där eller i landskrona? vet att det stjäls cyklar i landskrona, men nog fan e det inte mer än det stjäls i andra städer. min cykel har aldrig blivit stulen, kanske för jag låser den när jag ställler den ifrån mig... vet att kävlinge inte är nåt höjdar ställe helelr då jag avrit mycket där förr... fan mer skumma knäppa störda mongos i kävlinge än i landskrona... säger itne att du e det, men kävlinge pack kallar jag dom flesta där big_smile ville abra försvara LA lite då det inte händer så jävla mycket här som folk tror... jag tycker det  är en skitfin stad. JA här e problem, och dom håller så sakta på att lösas, och dom kommer aldrig försvinan helt, men det komemr komma ner till normal statistik som det finns överallt, men det hjälper inte att skriva här att cykeln blev stulen i la om den blev stulen i kävlinge... upp och leta i korsbacka, eller ut till furulund och leta... jag tror inteLandskrona har mer brottlighet än malmö, men eftersom malmö är större stad så märks det inte på samma sätt...synd att din cykel blev stulen, men e lite trött på folk som "smutskastar" landskrona i onödan, när det hade kunnats unvikas...

Nej, den blev stulen i Landskrona... pappa bor i furulund och mamma bor i landskrona smile
nere vid ven båtarna typ (kyrkan).

Furulund i Partille tongue ???
Ps Biltema har good shit wink Va bara tvungen tongue

lollollollol

Saab-Fredde
16 augusti 2008 · 285 Inlägg

Har du kollat biltema? big_smile

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
STriiiker
16 augusti 2008 · 609 Inlägg

Skit i den, gå till Polisens hittegodsavdelning för stulna cyklar, gjorde jag när min nya cykel blev stulen = kom ut med en bättre cykel än vad jag själv hade innan mohahaha

Ph0enix
16 augusti 2008 · 214 Inlägg

Evolution_6SiC6 skrev:

mertin306 skrev:

Evolution_6SiC6 skrev:

http://www.monark.se/images/accessories … 400500.jpg
Denna Monark kan du även ta under armen om du inte litar på kedja å lås längre wink


Köp nu tongue

var fan e styret ? :S

Ska de vara sånt också roll


Hittade denna bild på blocket nyss...
http://www.cyclecide.com/beer/uploads/2 … ke-web.jpg
Gömmer det sig en Monark bakom där?

Verkar som han cyklat på ett rådjur eller nått

Toyota Celica Phoenix Reign of fire
Toyota Celica "Phoenix 2" (2000)
chrizz Administratör
16 augusti 2008 · 11 783 Inlägg

Har svårt att ta det här på allvar.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang