4147
Sök

Vad rekommenderas näst?

glad
493 Inlägg
1 augusti 2008
Trådstartare
#1
har en liten nätt anläggning på:

Panasonic huvudenhet 4x50w

2 6.5 gas alpha, fram

2 6x9 Gas alpha i hatthyllan.

och ett panasonic 4 kanals steg på runt 400w har jag för mig.

har kopplat in 6x9orna till slutsteget, så såklart kommer mest ljud bakifrån, när man sitter i förarsätet, ska ja koppla in 6.5orna på slutsteget med?

vad för bas skulle ni rekomendera? 12tums kenwood spelar rätt gött, och är inte så fasligt dyra.
har ni måhända något bättre förslag?

något förslag på bättre kabeldragning?

mvh Eric

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

Skogsmålare
630 Inlägg
1 augusti 2008
#2
Ja du ska helt klart driva alla högtalare via steget. Du vill ju ha mest ljud fram (iaf jag).
Sen hade jag nog bytat ut 6,5 fram högtalarna mot ett 6,5 kitt system.

svårta att säga nästa steg, men någon form av bas + ett monosteg  beror på vad du är ute efter + budget

Vad menar du med förslag på kabeldragning ?

Svindåre
1 433 Inlägg
1 augusti 2008
#3
Ändra rubrik.

§3:
"• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning."

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!


Sök