4183
Sök

Hjälp

jobbar påre
751 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
#1
Tjena. jja kör som många nu vet en V50 -05a.
har ett litet problem, när de regnar ute och man drar på lite värme i bilen så börjar höger sida av fram rutan och lite av höger sidoruta imma igen.som att den får in vatten nånstan eller ngt.
vet någon va detta kan vara? var på volvo och fråga men dom sa att ja skulle byta kupéfilter och har gjort de.men den immade iallafall igen efter det..

tack på förhand:)


. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
2 augusti 2008
#2
kommer in fukt/ Ac läcker kanske / Värmepaket läcker / Kan vara rätt mycket tyvär hmm

C H E V R O L E T <3

Administratör
11 968 Inlägg
2 augusti 2008
#3

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök