4165
Sök

Effekt i Octavia II slutsteget..

821 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
#1
Är det någon som vet vilken effekt slutsteget har i Octavia II:an med stora ljudpaketet (12 högtalare) och slutsteg under stolen..
Eller är det mer kräm i en vanlig 4*50 stereo kanske än orginal slutsteget i bilen?

Vore jättebussigt om någon kunde komma med svar så snart som..


956 Inlägg
2 augusti 2008
#2
vet inte hur mycket effekt det är i det men jag antar att det borde vara bättre än en vanlig 50X4 stereo då dessa inte lämnar särskilt mycke effekt, typ 10x4 wrms om ens det.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

821 Inlägg
2 augusti 2008
Trådstartare
#3
Är den på 8 kanaler?? hoppsan hejsan..
det var nytt. trodde det bara var på 4:a faktiskt..

funderar nämligen på att slita ur det ur bilen och dra kablar från alla högtalare till stereon och driva högtalarna med stereon..



Sök