3 augusti 2008
Trådstartare
Då jag vet noll om mitt ljud så är det ganska svårt att få fram lite info tiller kunniga. Hade tänkt köpa låda, ja.
Vad jag är ute efter är att få det snyggare i bagaget. Kanske ska köpa en låda till basen jag har nu istället. 12" tror jag den är. Den duger ju för mig och steget går bra till den. Men nja... Snyggare med dubbla.
Jag vill som sagt ha ngt som låter okej och ser bra ut då ljud inte är ngt jag prioriterar så mkt.