Tjenare! söker en CDT audio återförsäljare, eller är det usa som gäller för dessa högtalare? är ute efter grymma 4" som jag kan ha i originalplatsen i min audi 100 som framsystem så jag slipper bygga om dörrarna. måste ju ha nått som klarar av att spela tillsammans med mina pioneer basar. just nu kvävs ju mellanregister och så rent av, fast har ju original
hur mycket går dom på från usa? länka gärna nån sida:) om annat tipsa gärna om ett bra 4" kitsystem.
hur är dom högtalarna i ljudkvalite och bibehållen sådan i höga volymer?, har inte en aning om hur dom låter men är ute efter nått som jag kan va riktigt nöjd med iaf:) är ett okänt märke för mig så jag vet inte.
vafaan jag som va i birsta igår;( nej men vad tycker du personligen? har ju rätt så rejält bak i bagaget, kan dom stå emot det tror du? börjar bli roligt när ratten flimrar framför en
Ptja, jag har samma dörrar som du har och jag blev inte nöjd enbart med 4" (S4 med C4 karossen) Grejjen är att 4" inte räcker om man har rejält med fläsk i baslådan, oavsett märke.