4363
Sök

CDT audio återförsäljare

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#1
Tjenare! söker en CDT audio återförsäljare, eller är det usa som gäller för dessa högtalare? är ute efter grymma 4" som jag kan ha i originalplatsen i min audi 100 som framsystem så jag slipper bygga om dörrarna. måste ju ha nått som klarar av att spela tillsammans med mina pioneer basar. just nu kvävs ju mellanregister och så rent av, fast har ju original smile

hur mycket går dom på från usa? länka gärna nån sida:)
om annat tipsa gärna om ett bra 4" kitsystem.

Mvh Jonas

2 911 Inlägg
4 augusti 2008
#2
Udimension JR4 comp kitet är förjäkla sköna grejjer, kör dom själv.

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#3
hur är dom högtalarna i ljudkvalite och bibehållen sådan i höga volymer?, har inte en aning om hur dom låter men är ute efter nått som jag kan va riktigt nöjd med iaf:) är ett okänt märke för mig så jag vet inte.

men inte dömma förens man har lyssnat wink

2 911 Inlägg
4 augusti 2008
#4
Hör av dig när du är i Sundsvall nästa gång så kan du få lyssna på JR 4;orna wink

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#5
vafaan smile jag som va i birsta igår;( nej men vad tycker du personligen? har ju rätt så rejält bak i bagaget, kan dom stå emot det tror du?smile börjar bli roligt när ratten flimrar framför en

2 911 Inlägg
4 augusti 2008
#6
Ptja, jag har samma dörrar som du har och jag blev inte nöjd enbart med 4" wink (S4 med C4 karossen)
Grejjen är att 4" inte räcker om man har rejält med fläsk i baslådan, oavsett märke.

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#7
vad tycker du jag ska göra som då? hur gjorde du?

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
4 augusti 2008
#8
sj  har man 5,25  i fram dörrarna

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#9
behövde du adapter ringar eller fick du dit dom utan större besvär?

2 911 Inlägg
4 augusti 2008
#10
Svanholm skrev:
vad tycker du jag ska göra som då? hur gjorde du?

http://s60.se/s4/dorr22.jpg

wink
Har dock ingen bild just nu när det är monterat.

198 Inlägg
4 augusti 2008
Trådstartare
#11
okej det där känns lite väl overkill som första bygge:D


Sök