4351
Sök

Uttal AEZ

250 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#1
Som rubriken lyder, någon som kan säga hur fälgmärket AEZ ska uttalas? Har nämligen hört flera olika varianter...

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
5 augusti 2008
#2
jaaadu  big_smile
Jag själv säger Ace, Namnet ace, Du vet Ace Frehley ( Kiss ) tongue

C H E V R O L E T <3

250 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#3
Ok, problemet är ju bara att det finns en fälgtillverkare som heter Ace...
Children-Of-Bodom skrev:
jaaadu  big_smile
Jag själv säger Ace, Namnet ace, Du vet Ace Frehley ( Kiss ) tongue

337 Inlägg
5 augusti 2008
#4
Aa Ee Zeta

3 liters diesel, mumma!

1 867 Inlägg
5 augusti 2008
#5
som RWD säger.
aaezäta

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

7 100 Inlägg
5 augusti 2008
#6
äjs!

med s istället för z

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
5 augusti 2008
#7
"A-ESS" säger ja iaf....

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

250 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#8
Ok, nu har nästan alla varianter jag hört sagts här, någon som med säkerthet vet hur det ska uttalas? Hur säger återförsäljare t.ex.?
Erikkk skrev:
Som rubriken lyder, någon som kan säga hur fälgmärket AEZ ska uttalas? Har nämligen hört flera olika varianter...

Ollikkala Racing
1 725 Inlägg
5 augusti 2008
#9
Moser skrev:
"A-ESS" säger ja iaf....

Säger likadant men blev nästan idiotförklarad av arbetskamraterna som tycker det heter A-E-Z (bokstaverat alltså roll ).

- Time Attack -

2 953 Inlägg
5 augusti 2008
#10
äjjcc

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 464 Inlägg
5 augusti 2008
#11
Faktiskt som 'yes'. Det är väl tyskt?

Edit: Eller faktiskt som är väl lite och ta i, men det är en mycket god gissning.
Senast redigerat av MrJAM (5 augusti 2008)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

1 661 Inlägg
5 augusti 2008
#12
Hmm, jag vet inte. Men är inte AZE org och AEZ kopian? Eller var det tvärt om?

9 108 Inlägg
5 augusti 2008
#13
Rwd skrev:
Aa Ee Zeta

Samma här. Blir ju lätt missförstånd annars med tanke på att det som sagt redan finns en fälgtillverkare som heter ACE tongue


OEM <3
6 957 Inlägg
5 augusti 2008
#14
Hardjim skrev:
Hmm, jag vet inte. Men är inte AZE org och AEZ kopian? Eller var det tvärt om?

Många polare säger "Ace" men de e ju inte riktigt rätt, Sj säger ja "A-ES" de sa en som jobba på OCL´till
mig vid elmiamässan

Aez e nog inte kopian iaf, isf dyra kopior tongue

OEM <3

250 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
#15
"A-ES", eller "A-ESS"?
Bjork skrev:
Hardjim skrev:
Hmm, jag vet inte. Men är inte AZE org och AEZ kopian? Eller var det tvärt om?

Många polare säger "Ace" men de e ju inte riktigt rätt, Sj säger ja "A-ES" de sa en som jobba på OCL´till
mig vid elmiamässan

Aez e nog inte kopian iaf, isf dyra kopior tongue


Sök