Japp hade en tråd innan, men tänkte "renskriva" lite..
Jag köpte nån lågnivåadapter på brl och tvinnade trådarna på de bakre högtalarna. Fick tips någonstans om att detta skulle fungera.
Drog även fram en knapp för remoten.
Fick igång allt, skulle justera in bastrycket och plötsligt dör allt ljud samt börjar lukta bränt i bilen. Sen provade jag med säkringsbyte som jag beskriver ovan men sen det började gnista lite från säkringarna vågade jag inte fortsätta längre + att bilen ställdes undan ett tag.
Upptäckte dessutom, när jag skulle plocka ur allt som jag från början ville få inkopplat, att den stora glassäkringen på + kabeln till slutsteget hade gått och att det var svart på kontakten som jag satt på batteriet.. Skall tillägga att allt fungerade fint när jag kopplade in det i 245:an istället, givetvis efter att ha bytt säkring.
Men nu har jag fått tillbaka lusten att greja det.

Och tänkte därför att någon kanske hade nån teori om vad som kan ha hänt. Sista alternativet är att lämna in den men vill gärna fixa det själv, både pga snålhet och stolthet...
