Va å fotade lite förrförra helgen, tyvär hade ja ena kameran på ISO800 så alla "actionbilder" blev rätt brusiga. Här kommer dom iaf.
Varför ser vi inga S13's som denhär i sverige? Där det är en Tjej som kör, SÅHÄR! Jag gillar inte RE-Amemiyas nya paintwork, dom gör reklam för en radiostation "Transamerican" Dock är det ju inget fel på körningen COOOOLT! Vill ni köpa en Driftingbil är det Powervehicles ni ska vända er till! Här kör Andy sin Chaser innan han blev påkörd. D1's mest kraftfulla bil, Toyota Chaser
Fler Tjejer som kör Ägaren av bla Best Motoring Emily från Powervehicles FC FC FC FC! En Hachi som va ute å skrek NEEEEJ Honom kanske ni känner igen? En av mina favorit driftingbilar
De e tungt att dra fälgbultar tydligen ;P Men det måste man göra om man ska köra såhär! Fast, det är inte alltid det går som man tänkt antar jag. Denhär kurvan är SNABB! En gammal klassiker En del har me sin Taxi till banan1 Jag skulle inte ha något emot att få en tur i denna, Hon var en av dagens bästa förare Somliga vill ha sällskap i bilen!?!?! Andy jobbar på att fixa sina IC rör efter en krock, får mentalt stöd av Dai-San från Best motoring Å til sist, för denhär gången.. Yashio factorys S12a, som vanligt mycket snygg, å blixtrande snabb!
Jo, det var lite medvetet dock. Problemet med denhär banan är att det bara finns en bra kurva att stå i, å det gör att bilderna blir så jävla tjatiga. Här kommer några till dock.
Polaren efter en smärre incident
Man kan åka räcerbil klädd såhär.. Men jagvetifan......