6 augusti 2008
Trådstartare
Har lite oroligheter med mitt centrallås i 740in, när jag ska låsa så låser alla dörrar, men när ja ska låsa upp så öppnas bara förardörren, ibland även en annan dörr, och så ibland funkar alla(väldigt sällsynt nu) och när ja sätter mig i bilen och slå igen dörren så kan de får för sig att låsas upp eller när man öppna dörren, de e lite olika varje gång.
Nån som vet vad som spökar??
BMW - Det stavas som det låter:)