6 augusti 2008
Trådstartare
tjenare, har ett fyrkanals panasonic steg av bra kvalitet, har två 6.9or och två 8or inkopplat och det funkar prima.
I fem minuter typ, sen börjar de liksom "dö" så jag kollade på strömindikatorn på steget och den lös lika starkt när den dog som innan,
det försvinner och kommer tillbaka med ca 3 seks mellanrum
jag kände på steget o de va stekhett.
är det så att det överhettas?
hur gör man något åt detta?
940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla