6 augusti 2008
Trådstartare
Hej.
Min fars BMW strular, när han låser den går larmet igång av sig självt.
Fast bilen är helt orörd (bilen är låst).
Vad kan det vara för fel, eller vad sitter själva "larmmodulen/enheten"?
Tacksam för alla svar.
PS: vet ej vad det är för larm, men det är bmw orginal med fjärr :BS
// KimpaaBooY