Automattvätten slet sönder min vinge!

Syyhn Calibra Is The Shit!
9 augusti 2008 · 662 Inlägg

Kört in min calibra 2 ggr på en automattvätt på statoil. Och dom tvättarna klarade av min utan problem. Min vinge är ju inte direkt orginal och den är inte heller direkt liten. Men tvätten gick så snällt o smidigt upp över vingen.

/// SyyHn
Rand
9 augusti 2008 · 1 024 Inlägg

HAAHAHA förlåt om jag skrattar men det måste ha sett roligt ut.. men det är ju klart att dom ska stå för det som har hänt ryckte skiten tag i bilen å bara slet loss vingen fy fan beklagar..

Toyota Supra TTC BPU "Leksaken" (1993)
Ubbe83 Sjukskriven snowboaråkare
13 augusti 2008 · 510 Inlägg

Rand skrev:
HAAHAHA förlåt om jag skrattar men det måste ha sett roligt ut.. men det är ju klart att dom ska stå för det som har hänt ryckte skiten tag i bilen å bara slet loss vingen fy fan beklagar..

Nej jag lovar! Det inte såg det minsta roligt ut.... mad

Svenska Subaru Imprezaklubben...
Chevrolet Colorado "Flexifule" (2005)
Toyota Starlet "Lilla Leo" (1983)
TMW-Performance Avstängd
13 augusti 2008 · 914 Inlägg

Har aldrig varit ett stort fan av automat tvättar, och detta gör ju knappast saken bättre tongue

Lider med dej, dom borde ersätta tycker man ju?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
genetorp
13 augusti 2008 · 249 Inlägg

har tvättat i en automattvätt en gång, det var med min gamla 855 (med vinge)tongue allt gick som det skulle och jag gick ut och titta en snabbis och den såg ren ut, körde cirka 3-4 mil och när jag gick ur bilen sen så såg jag bagageluckan, hade nog inte kommit en droppe vatten på den för den var fortfarande hur skiten som hälst:P så nån automattvätt har det inte blivit sen dess:P    det var mitt i sommarn och solen sken, så den hade inte blivit skiten dom 3-4 milen jag körde

// genetorp
Hamilton
13 augusti 2008 · 8 865 Inlägg

genetorp skrev:
har tvättat i en automattvätt en gång, det var med min gamla 855 (med vinge)tongue allt gick som det skulle och jag gick ut och titta en snabbis och den såg ren ut, körde cirka 3-4 mil och när jag gick ur bilen sen så såg jag bagageluckan, hade nog inte kommit en droppe vatten på den för den var fortfarande hur skiten som hälst:P så nån automattvätt har det inte blivit sen dess:P    det var mitt i sommarn och solen sken, så den hade inte blivit skiten dom 3-4 milen jag körde

Den såg ren ut när du gick runt och kolla, men efter 3-4 mil så var den skitig?
Jag får inte i hop det där riktigt....

Fotograf på tierpidag.se
Saab-Fredde
13 augusti 2008 · 285 Inlägg

Man tvättar inte bilen i en maskin tvätt.... såvida man inte trivs med att ha en bil som ser ut att ha blivit polerad med stål ull..
Men smaken e juh som baken...

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang