9 augusti 2008
Trådstartare
okej, lika välljudande om inte bättre mao eftersom jag läste tidigare om att dom hade slagit CDT högtalarna i hifi & musik test, då satsar jag på phoenix 6,5 koax bak med då som rearfill för att klangmatcha, men varför står det 5wrms på alla doms högtalare? det kan väl ändå inte stämma? kan man ju lika gärna driva dom på stereon enbart? :S fast såg att känsligheten va låg på båda.
Senast redigerat av Svanholm (9 augusti 2008)