6263
Sök

Om jag vill köra mitt Sinus Live Sl-A 1500 i 1ohm är det så här jag skall koppla då?

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hej undrar om det är så här jag skall koppla om jag vill köra mitt sinuslive i 1ohm med min 2st basar (2x4omh)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/54426/425064_08l5on.jpg

ni får klicka på bilden 2ggr för att få den stor !

Tack på förhand!

Mvh Markus
Senast redigerat av -Mackan- (8 augusti 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

605 Inlägg
8 augusti 2008
#3
ja

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
#4
okey, finns det något enklare sätt att koppla i 1ohm angående kablar och sånt, nu blir det en väldans massa kablar.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

21 761 Inlägg
8 augusti 2008
#5
Nej, man måste ju ansluta alla talspolar och då blir det så där. smile

Fast eftersom det sitter byglingar på lådans kopplingsterminal så räcker det ju egentligen med bara en plus och minus som går från lådans terminal till steget.
Senast redigerat av Drönirettab (8 augusti 2008)

Fire And Silk
2 254 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
#6
Drönirettab skrev:
Nej, man måste ju ansluta alla talspolar och då blir det så där. smile

Fast eftersom det sitter byglingar på lådans kopplingsterminal så räcker det ju egentligen med bara en plus och minus som går från lådans terminal till steget.

ah, det är ju sant smile

Men nu har jag iallafall kopplat enligt denna, och det vart betydligt enklare.

http://www.rockfordfosgate.com/rftech/w … ofer_imp=4

Tack!

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.


Sök