9 augusti 2008
Trådstartare
tjena..
va ute o skulle fixa mina nyinköpta diodlampor till park o posljuset.. men de funka ju inte för de va ju plusjord? lr nåt skit så kopplade om kablarna så de blev riktig vanlig jord och då funkade diodlampan men blinkers funkar nu inte längre?
så dåkoppla ja ihop det som de va från början menblinkersen funkar fortfarande inte? nåt tips?
Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)