Grafikkorts problem till Datorn!

D. Runbom
11 augusti 2008 · 148 Inlägg

Idag satte jag i ett nytt grafik kort! Ett Nvidia Geforce 8400gs eller va det hette, inget märkvärdigt! det funkar å så men det är en sak! det laggar som tusan när man scrollar eller flyttar en ruta på skärmen! vad är problemet? ni som är datorkunniga kan ni hjälpa en hopplös människa när det gäller datorer... smile mvh

D. Runbom
11 augusti 2008 · 148 Inlägg

D. Runbom skrev:
Idag satte jag i ett nytt grafik kort! Ett Nvidia Geforce 8400gs eller va det hette, inget märkvärdigt! det funkar å så men det är en sak! det laggar som tusan när man scrollar eller flyttar en ruta på skärmen! vad är problemet? ni som är datorkunniga kan ni hjälpa en hopplös människa när det gäller datorer... smile mvh

Ingen som vet? sad

christofer_k Vorsprung durch Technik
11 augusti 2008 · 2 432 Inlägg

av instalerat dom förra drivrutinerna och instalerat  dom nya ?

D. Runbom
11 augusti 2008 · 148 Inlägg

christofer_k skrev:
av instalerat dom förra drivrutinerna och instalerat  dom nya ?

Det tror jag inte, jag satte bara i det nya kortet å startade datorn bara, men är det drivrutiner som är felet?

Micksson
11 augusti 2008 · 343 Inlägg

In på www.nvidia.com och välj Download Drivers där uppe till höger och sen kan du väl lista ut själv hur man gör på sidan ^^

worlax
11 augusti 2008 · 280 Inlägg

Ja det är felet:)

hewra Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
11 augusti 2008 · 744 Inlägg

haha självklart måste man installera drivrutiner, kan tänka mej att det laggar ganska skapligt big_smile fick du inte med en skiva när du köpte kortet ? där finns ju drivisar. annars har du ju på nvidias sida som manhunt skrev wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang