Denna länk ligger ju redan klistrad, och det är ju synd att ingen tittar på dom klistrade
Man kan väl säga att om alla läste det som stod där, och dessutom tog sig tid på att försöka förstå det så skulle detta forumet vara VÄLDIGT mycket högre nivå på.
Tyvärr är det många idag som verkar tycka att allt skall serveras på silverfat. Och det gör en ju inte så lite trött emellanåt...
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Jag är faktiskt benägen att hålla med JonasH här. Otroligt många frågor, som man verkligen vet att folk inte lägger ner 1 min på att försöka lösa själva. Och att dom blir otåliga och tjatar om svar efter mindre än 5 min. Skärpning ungdjävlar!
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??
Det värsta är att det är precis så som en del tänker, men vad ÄNNU värre är; många tänker inte ens så långt...
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!