5389
Sök

Innan ni frågar en massa om bilstereo, ta er lite tid och skaffa baskunskap

PM Competition Team
711 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
#1
http://www.bilstereoipraktiken.se

Där hittar ni riktigt bra med info och bra grundkunskap.


mvh Jens

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

876 Inlägg
12 augusti 2008
#2
kan nog komma till användning när det blir dags att bygga smile


956 Inlägg
12 augusti 2008
#3
Denna länk ligger ju redan klistrad, och det är ju synd att ingen tittar på dom klistrade sad

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
12 augusti 2008
#4
luunggan skrev:
Denna länk ligger ju redan klistrad, och det är ju synd att ingen tittar på dom klistrade sad

Man kan väl säga att om alla läste det som stod där, och dessutom tog sig tid på att försöka förstå det så skulle detta forumet vara VÄLDIGT mycket högre nivå på.

Tyvärr är det många idag som verkar tycka att allt skall serveras på silverfat. Och det gör en ju inte så lite trött emellanåt...

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

RM-operatör
667 Inlägg
12 augusti 2008
#5
Jag är faktiskt benägen att hålla med JonasH här. Otroligt många frågor, som man verkligen vet att folk inte lägger ner 1 min på att försöka lösa själva. Och att dom blir otåliga och tjatar om svar efter mindre än 5 min.
Skärpning ungdjävlar! smile


PM Competition Team
711 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#6
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
13 augusti 2008
#7
jensclaudius skrev:
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??

Det värsta är att det är precis så som en del tänker, men vad ÄNNU värre är; många tänker inte ens så långt...

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
13 augusti 2008
#8
jonash skrev:
jensclaudius skrev:
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??

Det värsta är att det är precis så som en del tänker, men vad ÄNNU värre är; många tänker inte ens så långt...

mvh Jonas

Det har man inte märkt eller så...... roll

Tack jens förresten...jag har funderat på att skapa en liknande tråd ett antal gånger men inte orkat....

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

RM-operatör
667 Inlägg
13 augusti 2008
#9
jensclaudius skrev:
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??

För att skitiga bestick ger mer smak=)


PM Competition Team
711 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
#10
ShyGuy skrev:
jensclaudius skrev:
Men varför äta med skitiga bestik när man serveras på silverfat??

För att skitiga bestick ger mer smak=)

Aha, det är alltså brandlukten man vill åt då brända kablar m.m luktar mer smile

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

RM-operatör
667 Inlägg
13 augusti 2008
#11
Exakt! För då lär man sig hur man inte ska göra.
Information i teorin sätter sig inte lika bra i minnet som information i praktiken.



Sök