4716
Sök

Fotosession: 2x TypeR i Göteborg

Rally Knatte
179 Inlägg
17 augusti 2008
Thx! Kul att ni gillar bilen smile

-Axan-

264 Inlägg
17 augusti 2008
Takashi skrev:
Ejan skrev:
svarta var klart snyggast ...silvriga har alldeles för stora fälgar och dörrarna ?? nej nej

fina bilder :-)

Du får inte glömma baklysena på den silvriga också, gillar inte stuket på den alls = tummen ner från min sida.

Bra bilder förövrigt o den svarta CTRn var det inget fel på ^^

Men sen får ni inte glömma den där stört löjliga dragöglan som sitter baktill på bilen också, den liksom förstör ju allt lixom.. Varför satte han dit den igentligen lol

Men annars ganska bra bilder ^^

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

Diamond
540 Inlägg
17 augusti 2008
den silvriga är rätt så snygg live..  brukar se den rätt så ofta..  och det är snyggt på nåt skummt sätt med bogseröglan.. haha

I'm Rick James Bitch!

Got VTEC?
1 593 Inlägg
17 augusti 2008
Cascade skrev:
Takashi skrev:
Ejan skrev:
svarta var klart snyggast ...silvriga har alldeles för stora fälgar och dörrarna ?? nej nej

fina bilder :-)

Du får inte glömma baklysena på den silvriga också, gillar inte stuket på den alls = tummen ner från min sida.

Men sen får ni inte glömma den där stört löjliga dragöglan som sitter baktill på bilen också, den liksom förstör ju allt lixom.. Varför satte han dit den igentligen lol

Okej? Dragöglan är väll det enda du har gjort som är snyggt på bilen allt det andra som lexus-baklysena, lambo-dörrarna o fälgarna har du ju bara pajjat bilen med.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

264 Inlägg
19 augusti 2008
Takashi skrev:
Cascade skrev:
Takashi skrev:

Okej? Dragöglan är väll det enda du har gjort som är snyggt på bilen allt det andra som lexus-baklysena, lambo-dörrarna o fälgarna har du ju bara pajjat bilen med.

Säger han som inte ens äger/lagt upp ngn bil... Känns som om du är ´lite´ avundsjuk!
Men det är lungt, jag är en storsint man så jag har överseénde med det wink

Mvh Kristoffer

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa

Got VTEC?
1 593 Inlägg
19 augusti 2008
Cascade skrev:
Takashi skrev:
Cascade skrev:

Säger han som inte ens äger/lagt upp ngn bil... Känns som om du är ´lite´ avundsjuk!

Mvh Kristoffer

Ja, jag e verkligen jätte avundsjuk på din CTR som du pajjat, roll..

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

831 Inlägg
20 augusti 2008
Nu överdriver du. Han har inte pajjat den. Tycker den är stilren ändå! Mycket fin kärra... sådeså! smile

Takashi skrev:
Cascade skrev:
Takashi skrev:

Mvh Kristoffer

Ja, jag e verkligen jätte avundsjuk på din CTR som du pajjat, roll..

Sök